فیلم «تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای امشب ساعت 23 از شبکه شما بازپخش می‌شود. این فیلم از تولیدات صدا و سیمای مرکز بوشهر است.
کد خبر: ۶۶۱۰۰۱
پخش «تنهای تنهای تنها» امشب از شبکه شما

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و در بخش تجلی اراده ملی، توانست با کسب 11 جایزه، رکورددار کسب جوایز شود. این فیلم همچنین موفق به کسب عناوین و دریافت جوایز فراوانی از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر (میثم فرهومند) در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال 91 شد.

داستان این فیلم از یک تخیل مشترک کودکانه آغاز می‌شود، این تخیل به رابطه‌ای عمیق و فطری می‌انجامد، فراز و فرود‌های این رابطه و وابستگی آن به تاثیرات اجتماعی برنامه هسته‌ای ایران در سطح بین‌المللی و در نهایت گسست این رابطه باعث کمال فکری «رنجرو» بازیگر اصلی فیلم می‌شود.

رنجرو، کودکی بوشهری با تخیلی قوی است که برای کارکنان روسی نیروگاه اتمی بوشهر ماهی می‌برد. وی با «الگ» کودکی روسی به واسطه یک رویای مشترک کودکانه آشنا می‌شود. این دو کودک هرچند زبان هم را نمی‌فهمند، اما بهترین دوستان یکدیگر می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها