خبر خوب برای هواداران اسطوره آبی

حجازی و گلبرگ آبی کتاب شدند

صعود چلسی و رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

فرار کهکشانی ها از جهنم دورتموند

تیم های رئال مادرید و چلسی با پیروزی بر بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند .
کد خبر: ۶۶۰۹۲۲
فرار کهکشانی ها از جهنم دورتموند

به گزارش جام جم ورزشی ،در ورزشگاه وست فالن شهر دورتموند ٰ مردان یورگن کلوپ شب سختی را برای شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم رئال نادرید رقم زدند . ژرمن ها که همیشه نشان داده اند به سختی با شکست کنار می آیند با وحود پذیرش شکست 3-0 در سانتیاگو برنابئو ، بامداد چهارشنبه رئالی ها را به شدت تا مرز شکست پیش بردند تا با خوش شانسی از جهنم ورزشگاه وست فالن با تماشاگران پر شورش فرار کنند . در این بازی که حساسیت آن بالا بود تیم رئال مادرید در غیاب کریس رونالدو که به دلیل مصدومیت حاضر به ریسک نشد و با نظر آنچلوتی ترجیح داد از روی نیمکت شاهد و ناظر عملکرد هم تمی هایش باشد، شدیدا توسط زرد پوشان دورتموند تهدید شد . مارکو رویس در دقایق 24 و 37 نیمه اول با زدن دو گل ، لرزه بر تن کهکشانی ها انداخت تا آنها با دلهره زیادی راهی رختکن شوند . اما در نیمه دوم تدابیر کارلو آنچلوتی در جمع بازی کردن و نگهداشتن توپ در جهت سد سرعت حریف نتیجه داد تا رئالی ها با ارایه یک بازی منطقی و روی آوردن به ضد حملات ، دورتموند را محبور سازند که دست به عصا بازی اش را ادامه دهد . اتفاقا این حربه موثر واقع شد و با وجود آنکه در چندین مورد کاسیاس و په په ناجی دروازه رئال شدند ، اما گل دیگر از خط دروازه ها عبور نکرد تا کهکشانی ها با برتری 3-2 در مجموع دو دیدار ٰ انتقام شکست سال گذشته را از یورگن کلوپ و مردانش در تیم دورتموند گرفته باشند .

اما در دیگر بازی که آن نیز برای مردان خوزه مورینیو در تیم چلسی حکم مرگ و زندگی داشت ، ابی پوشان شهر لندن با پیروزی دو بر صفر در بازی برگشت خود ، سند شکست و حذف پارس سن ژرمن را امضا کردند .

هر چند خوزه مورینیو در این بازی در راه زدن ئو گل توسط مردان تیمش جان به لب شد اما در نهایت این او بود که به نسبت لوران بلان مرد خندان بازی بود تا با صعود به مرحله نیمه نهایی ، به حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا اندیشه کند . برای چلسی در این بازی شورله و ام بابا در نیمه اول و دقیقه 87 بازی گل زدند تا دو تیم با تساوی 3-3 در مجموع دو دیدار دست یابند ٰ لیگ شاگردان آقای خاص فوتبال به دلیل گل زده در پاریس حکم صعود گرفتند .

دو دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی امشب بین تیم های بایرن مونیخ و منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد تا تیم های برنده به مرحله نیمه نهایی صعود کنند . هر دو دیدار در مرحله رفت به تساوی یک - یک انجامیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها