یوسف تیموری که می‌گوید امسال چهارمین تله فیلم خود را خواهد ساخت، تنها راه فرار از کلیشه‌هایی که تلویزیون دچار آن شده را میدان دادن به جوان‌ها می‌داند و در این عرصه «کرکره» را موفق ارزیابی می‌کند.
کد خبر: ۶۶۰۷۳۶
یوسف تیموری چهارمین تله‌فیلمش را می‌سازد

یوسف تیموری بازیگر طنز تلویزیون درباره آثار طنز تلویزیون در سال جدید اظهار کرد: در مجموع ایام نوروز را در سفر و مشغول کار بودم و نتوانستم زیاد تلویزیون تماشا کنم، اما از آنجا که خودم اکثرا در کارهای طنز حضور داشتم چند قسمت از هر مجموعه طنز را دیدم و معتقدم که همگی‌شان خوب کار کردند.

وی افزود: در سال‌های اخیر فضای طنزها در تلویزیون رو به کلیشه رفته است و به عقیده من تنها چیزی که می‌تواند این دست کارها را از تکرار نجات دهد حضور گروه‌های جوان و تازه نفس است چون به هر حال خود ما هم روزی جوان بودیم و به ما میدان دادند تا توانستیم توانایی‌های خود را بروز دهیم.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» ادامه داد: به عنوان مثال امسال من به طور اتفاقی چند قسمتی از طنزی را دیدم که چهره‌های جدید و تئاتری در آن بودند با نام «کرکره» که معتقدم کار متفاوت و خوبی بود و مخاطب خود را داشت.

وی درباره ویژگی‌های این کار اظهار کرد: تنها چند قسمت از این کار را بیشتر نتوانستم ببینم اما مهم‌ترین ویژگی آن همین حضور چهره‌های جدید و تئاتری در کنار استفاده از متن‌ها و سوژه‌های جدید اجتماعی بود.

بازیگر سریال «دست بالای دست» تأکید کرد: امیدوارم اینطور کارها در تلویزیون ادامه داشته باشد تا به هر حال هم نیروهای تازه نفس وارد عرصه طنز شوند و هم مخاطبان کارهای جدیدتری ببینند. اعتماد به نیروهای جوان برای تلویزیون سرمایه خواهد بود.

تیموری همچنین درباره کارهای آتی خود توضیح داد: اواخر سال گذشته در تله فیلمی به کارگردانی محمد درمنش بازی کردم و امسال هم قصد دارم چهارمین تله فیلم خود را کارگردانی کنم. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها