جنجال های ایجاد شده در باشگاه پرسپولیس باعث شد تا دوباره سرو کله محمد مایلی کهن پیدا شود و علیه علی دایی و پرسپولیس تا می تواند صحبت کند.
کد خبر: ۶۶۰۶۷۵
حمله دوباره مایلی کهن به علی دایی و پرسپولیس

سایت جام جم ورزشی - مایلی کهن دوباره به علی دایی تاخت و علی پروین را نیز از حملات کلامی خود بی نصیب نگذاشت. مایلی کهن که مصاحبه کردن علیه پرسپولیس را وظیفه خود می داند با بیان اینکه بعد از عید دیگر نمی‌خواستم صحبت کنم اما فضای مسمومی ایجاد شد که مجبورم دوباره حرف‌هایی را بزنم اظهار داشت: طی همین مدت ببینید چه صحبت‌هایی در مورد بی پولی کرده و حتی گفته اند پول آجیل شب عید را هم نداریم و به دنبال وام 50 میلیونی هستیم. می‌گفتند پول نداریم اما ماهی 15 میلیون خرج لباس‌هایمان است. مگر عنوان نمی‌کردند که ماشین نگرفته‌اند و می‌گفتند کدام پورشه؟ حالا می‌گویند اسنادش مشکل دارد و با ترس و لرز سوارش می‌شویم! یا می‌گفتند رقم قراردادهایمان میلیاردی نیست و اما الان مشخص شده که حداقل قرارداد هفت هشت ده نفر میلیاردی است. کدام حرف درست است و کدام حرف دروغ؟ من حرف‌هایم مستند است. وی افزود: الان هم می‌گویند سند سازی صورت گرفته است. این حرف یعنی چه؟ قرارداد بند دارد و پرداخت آن طبق زمانبندی انجام می‌شود ضمن اینکه حدود 10 درصد این قرارداد به سازمان لیگ می‌رسد و در همان اول فصل هم باید 5 درصد از این مبلغ به عنوان مالیات کسر شود. بنابراین طوری صحبت می‌کنند که انگار باید همه پول را بگیرند. بعد هم مگر لیگ تمام شده است؟ از یک سو می‌گویند پول نگرفته‌ایم و از سوی دیگر پس از انتشار لیست می‌گویند 40-50 درصد گرفته‌اند. آقای مربی هم شب گذشته پس از کلی فکر گفت همین مقدار را گرفته است که به نظر من این مبلغ روآبی است! مایلی کهن در ادامه به فارس گفت: شما تا دقیقه 88 از راه‌آهن جلو بودید و خوردن گل مساوی، روح فوتبال است که ما آن را با جنگ اشتباه گرفته‌ایم. بعد ببینید چه کسی گل را می‌زند؟ یک بازیکن جوان به نام علی عظیمی، همانی که آقایان پارسال در راه‌آهن بودند هم برای این تیم به پرسپولیس گل زد و همین آقایان از خوشحالی سرشان به سقف آسمان خورد. آنجا این آقا به رویانیان می‌خندد و ریشخند می‌زند و می‌گوید تو به ریشت نناز. یعنی خیال نکن تو ریش داری و من از ریش تو نمی‌ترسم و به ریش نیست و به ریشه است. بعد این صحبت‌ها ریشه به ریش می‌رسد و همه چیز گل و بلبل می‌شود؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: ببینید کسی که دو کلاس سواد ندارد چگونه بی‌رحمانه علیه وزیر ورزش و معاون او که قهرمان المپیک و جهان است صحبت می‌کند و حتی عنوان می‌کند که آنها نه تحصیلات دارند و نه ورزشی محسوب می‌شوند و نه قهرمان بوده‌اند و در دنیا فقط ما از آسمان افتاده‌ایم. به گونه‌ای هم رفتار شده که امروز همه علیه فوتبال جبهه‌گیری می‌‌کنند و حق هم دارند چون نه نوع رفتار و نه نوع عملکردمان قابل توجیه است.

مایلی کهن گفت: این آقا گفته است که سال 2014 است و دیگر دفتر یک باشگاه در صندوق عقب یک ماشین نیست. این حرف درست است اما خود مربی چطور؟ مربی باید از همه به روز تر باشد. شما سر نیمکت تیمت بیزنس کرده و با دخترت در تمرین بازی می‌کنی و در هتل هم تا صبح سرگرم هستی و بیداری.

مایلی‌کهن در پایان گفت: صحبت در مورد تجارت و بیزینش آقایان زیاد است که جای بحث زیادی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ARARAT
Netherlands
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
والله بالله آقای مایلی كهن راست می گه .تمام حرفهای این آقا با عقل جور در می آید .
كیا
United States
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
معلوم نیست این آقای مایلی كهن با سابقه روشن ورزشی كه داره از كدوم سهم عقب مونده و نگرفته كه اینطورخودشو به در و دیوار میماله. بابا همدسته ای هات جات گذاشتن از چی اینقدر ناراحتی؟ الحمدلله هم كه تو این قحط الرجال هم كه به نوایی رسیدی بسه دیگه عزیز دل برادر.
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
تاحدودی با نظر آقای كیا موافقم.ولی اگه قرار باشه هیچ كسی انتقاد نكنه كه وضع ازاین هم داغون ترمیشه!!! حرف من با همه مسوولین ورزشی وغیرورزشی ونمایندگان مجلس ووزرای محترم اینه كه همه اونها روبه ارواح پاك شهدا مون قسم میدم دراین سال جدیدكه صددرصد فشاراقتصادی هم بیشترخواهدشد، دست ازتفكر پوسیده چندسال اخیرشون بردارند ویك بار وبرای همیشه جلوی تزریق پولهای بی حساب وكتاب روبه فوتبال بگیرن.استنباط حقیر اینه كه درچندسال اخیر مسوولین محترم برای پیش گیری از برخی معضلات اجتماعی وازطرف دیگه برای اینكه درزمینه فرهنگی وورزشی كارخاصی كرده باشن،بااینطورریخت وپاشها موافقت كرده ومی كنن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها