هفته سی و ششم سری آ ایتالیا

یوونتوس قهرمان شد

یوونتوس در هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ با دو گل لیورنو را شکست داد تا اختلاف این تیم با رم تیم دوم جدول رده بندی باردیگر به 8 امتیاز افزایش یابد.
کد خبر: ۶۶۰۶۳۵
کونته: هنوز خودمان را قهرمان نمی دانیم

سایت جام جم ورزشی - آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس پس از این بازی اظهار داشت: یوونتوس با قهرمانی فاصله ای ندارد اما با این حال من باز هم خودمان را قهرمان نمی دانم. زمانی از این موضوع مطمئن می شوم که جام قهرمانی را بالای سر ببرم.

وی افزود: هنوز شش بازی دیگر باقی مانده است. همه می‌دانند که معنای سخنان من چیست. هنوز تکلیف قهرمان مشخص نشده است. باید به پیروزهای خود ادامه دهیم تا تکلیف قهرمانی خود را نهایی کنیم.

کونته درباره عملکرد تیمش در دیدار برابر لیورنو گفت: بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم. از عملکرد تیمم در این دیدار خانگی خوشحال هستم به ویژه در نیمه دوم که از هر نظر خوب بودیم. در نیمه نخست به حریف اجازه دادیم تا روی ضد حملات دروازه ما را چند بار تهدید کند اما در نیمه دوم اجازه خودنمایی را به آنها ندادیم. بازیکنان یوونتوس انگیزه زیادی برای قهرمانی برای سومین فصل متوالی دارند. می خواهیم به بازیهای خوب خود ادامه دهیم و در دیدارهای آینده هم به پیروزی برسیم تا با شایستگی جام قهرمانی را بالای سر بریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها