هرگز در مکالماتم ادبیات تهدیدآمیز نداشته‌ام

فردوسی‌پور: خوشحال می شوم رویانیان فایل صوتی را منتشر کند

علی دایی در برنامه شب گذشته نود روی خط برنامه آمد و گفت : فکر کردم دوره سندسازی تمام شده ، اما گویا هنوز ادامه دارد .
کد خبر: ۶۶۰۵۹۱
علی دایی : فکر کردم دوره سند سازی تمام شده

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی که به دنبال صحبت های امیر رضا خادم معاون وزیر و نماینده وزارت ورزش و جوانان در موضوع خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ، روی خط تلفنی برنامه آمده بود ، با اعلام اینکه قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاهها در همه جای دنیا محرمانه بوده و قابل انتشار نیست، در واکنش به لیست قرارداد بازیکنان و کادر فنی و میزان دریافتی آنان که شب گذشته از سوی وزارت ورزش در اختیار یکی از خبرگزاری ها قرار گرفته بود تا منتشر شود ، افزود : این یک کار غیر قانونی است که از سوی وزارت انجام شده و آنها باید پاسخگوی عملکرد سئوال برانگیز خود باشند . آن هم در شرایطی که پرسپولیس در این شرایط که برای انجام بازی هفته پایانی خود نیاز به آرامش دارد ، وزارتی ها می خواهند آرامش تیم را بر هم بزنند .

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه گزارش منتشر شده پر از ابهام و سئوال است ، تصریح کرد : من فکر می کردم که دوره سند سازی تمام شده ، اما گویا هنوز هم این شیوه مرسوم است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
آقای علی دایی همانطور كه برای محسن قهرمانی سند سازی كردی برایت سند می سازند و تعجب شما بی مورد است!
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
درحالیكه بیش از80درصد جمعیت كل كشورازشروع سال جدید نگران نحوه ثبت نام خود درفاز دوم هدفمندی یارانه ها هستند ،جناب آقای دایی دیشب دركمال جسارت وبا اصرارفراوان ابرازمی نمودند كه سند انتشار داده شده دروغ محض است وبنده 810 میلیون تومان نگرفته ام بلكه 746 میلیون تومان تاكنون گرفته ام كه خیلی كمتر از50درصد قراردادم است و... یاد روزی افتادم كه با كلی منت و... ادعا می كرد كه فقط وفقط به عشق هواداران وبرای سربلندی تیم پرسپولیس دست همكاری با آقای رویانیان داده ام .(راستی یادم افتاد كه ایشان درهمان هنگام با ازخودگذشتگی بسیار ودر پای پلكان هواپیمایی كه قراربود به مادرید سفركرده ومحمد دایی را به باشگاه رئال مادرید برساند،برادرخودراازاین سفر منصرف كرده وبركل هواداران پرسپولیسی منت گذاشته ومحمد خان را پای میز قراردادبا تیممان نشاندند-خداخیرت دهد علی جان!!!)
عشق قرمز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
كسی كه داره دم از تیم داری میزنه یادش رفته كه در زمان بازیكنی خودش اتوبوس تیم پرسپولیس رو دم عوارضی نگه داشت و تا پولشو نگرفت نذاشت اتوبوس حركت كنه. آقای دایی بجای اینكه به حاشیه بری و بهانه برای باختت بیاری پول بچه ها رو بده.

نیازمندی ها