اینکه نیلسون در دیدار با راه آهن دو گل عمدی خورده ادعایی است که محمدرضا خلعتبری در صفحه شخصی خود مطرح کرده است.
کد خبر: ۶۶۰۵۵۸
خلعتبری: نیلسون با عقده و فساد 2 گل خورد

سایت جام جم ورزشی - نیلسون در دیدار با راه آهن دو گل دریافت کرد که هر دو گل صد در صد تقصیر خود این دروازه بان بود. به خصوص گل دوم نیلسون که شانس قهرمانی پرسپولیس را به حداقل رساند بسیار دردناک بود. اما به فاصله دو روز از آن بازی و تساوی دو بر دوی پرسپولیس مقابل راه آهن محمدرضا خلعتبری ادعای بسیار عجیبی را در صفحه شخصی خود مطرح کرده است. خلعتبری ادعا کرده نیلسون هر دو گل را عمدی دریافت کرده است! صد البته این ادعا اگر صحت داشته باشد جنجال بزرگی به پا خواهد شد اما وقتی پای یکی از صفحات اجتماعی همانند فیسبوک در میان باشد باید به صحت خبر شک کرد. در ماه های گذشته توهین های بی سابقه به فرهاد مجیدی در فیسبوک از زبان علی کریمی و یا شایعاتی از این دست صحت اخبار ورزشی فیسبوکی را زیر سوال برده است. البته این خبر در صفحه شخصی خود خلعتبری اعلام شده و بسیار عجیب است. به هر حال باید منتظر واکنش های بعد از این اتفاق باشیم و ببینیم آیا خلعتبری این موضوع را تکذیب خواهد کرد یا خیر.بد نیست بدانید خلعتبری در بخشی از مطلب خود آورده است: احتمال عقده و فساد در دستور کار نیلسون و عدم دریافت پول به او باعث عملکرد امروز او.....ایران ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
داریوش بارش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
حالا دیگر می توان به قطعیت گفت پرسپولیس تیمی ست كه هم در قبل از انقلاب و هم بعد از آن محبوب دولت ها نیست ، تیم رقیب دیرینه اش در همه حال حمایت سران دولتی را در لایه های زیرینش داشته و خواهد داشت ، هجمه های عجیب و بی سابقه چند ساله اخیر در درون و بیرون باشگاه پرسپولیس به عینه برای عدم نتیجه گیری تیم برنامه ریزی شده ، انگار این كودك یتیم باید در همه حال تكیه اش به مردمی باشد كه بی چشمداشت و عاشقانه پای شادی ها و تلخی های بی حدش استوار ایستاده اند .
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
اگر میبردید این حرف را نمیزدید و لابد آقای رویانیان را هم با آن پولهای بی حساب و كتاب دولت انتخاب نكرده بود! استقلال كه اولین تیم بوده است كه از آن امتیاز كم كرده اند و آقای بارش باید بیشتر در تاریخ سیر كند و اینقدر به تیم رقیب نتازد زیرا مرام و مسلك این تیم با سرخها متفاوت است!
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
اگه شما استقلالیا مشكلات پرسپولیس رو داشتید ته جدول داشتید غلت میزدید پس برای ما حرف از تیم خوب نزنید چون تیم شما بزن زیر توپ و كله
فواد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
تو هم با عقده و فساد برای پرسپولیس كم كاری كردی و گل نزدی
محمد جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
وجود فوتبالی به این شكل وبازیكنانی با این وضعیت در جامعه ما طبیعی است.در جامعه ای كه فریبكاری و دزدی و دروغ وظاهرسازی وپول پرستی ومتهم كردن طرف مقابل به یك فرهنگ تبدیل شده حتی در سطح كلان مدیریتی كشور،دیگر ما از فوتبالیستی كه الزاما هم متشخص نیست چه انتظاری میتوانیم داشته باشیم.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
به نظر من حق با محمدرضا خلعتبری است پارسال بازی سپاهان یادتونه نیلسون چیكار كرد ایشالا به جواب این كاراش برسه. نیلسون كه با دل طرفدارا چیكار كرده تاحالا 2جام رو ازمون گرفته البته دروازه بان خوبیه ولی 2جام را نمی توان نادیده گرفت.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها