اولین درخواست های تیم ها در جام جهانی

رونالدو 4 بادیگارد خواست ، ایران نظافتچی

هدفی غیر واقعی تعیین کرده ام

کروش: از جهنم عبور کردم

سرمربی پرتغالی ایران معتقد است که از جهنم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل گذشته و اکنون زمان عبور از بهشت جام‌جهانی است.
کد خبر: ۶۶۰۵۴۶
کروش: از جهنم عبور کردم

سایت جام جم ورزشی - کارلوس کروش تأیید کرد که در انتخاب گروه 23 نفره از بازیکنان برای رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل مشکل دارد. سرمربی تیم ملی ایران با کمبود بازیکن باکیفیت روبرو است اما از تعیین هدف‌های بلندپروازانه منصرف نشده است. هدف کی‌روش این است که از مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی صعود کند. ایران که در گروه F مسابقات قرار دارد، با تیم‌های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه بازی دارد.

وی در کنفرانس «Speak Football» که در لیسبون برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما این است که به دور دوم صعود کنیم. من می‌دانم که این هدف بلندپروازانه‌ای است اما این پیام را باور ندارم که ما برای یادگیری به جام‌جهانی می‌رویم. این تیم باید قبل از جام جهانی تعریف شده باشد. تنها نتایج خوب می‌تواند نارضایتی از تیم را از بین ببرد. اگر نتوانیم چنین نتایجی بگیریم، تیم نتوانسته به تعهداتش عمل کند. با ماه‌ها تلاش به تیمی منجسم دست پیدا می‌کنیم و این پیغام و ارزش را منتقل می‌کنیم که هر بازیکنی نقش مهمی در تیم دارد. سپس نقش استعداد و شخصیت مطرح می‌شود. تمایلات تیمی باید فراتر از ارش‌های فردی باشد.

سرمربی پرتغالی از سختی این رقابت‌ها آگاه است و گفت: تیم از لحاظ ساختاری آماتور است و تجربه بین‌المللی عامل مهمی برای حضور در جام جهانی است. با حریفانی روبرو خواهیم شد که بازیکنانی دارند که تجربیات فراوانی در رقابت‌های بین‌المللی دارند اما ما در رقابت‌های مقدماتی از جهنم عبور کردیم و می‌خواهیم در جام‌جهانی از بهشت بگذریم. رسیدن به یک هشتم نهایی فوق‌العاده است.

کروش ادامه داد: هدفی غیرواقعی برای رسیدن به دور دوم رقابت‌ها تعیین کرده‌ام اما این تنها زبانی است که مردم به عنوان یک هدف فوتبالی در ایران متوجه می‌شوند. باید این پیغام را منتقل کنیم تا بازیکنان بدانند برای چه در جام‌جهانی هستند و برای این هدف جانفشانی کنند.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها