ارقام دریافتی کمک مربیان لیگ برتری

عجیب ترین کمک مربیان لیگ را بشناسید

میزان مبالغ پرداختی به مربیان و بازیکنان پرسپولیس مشخص شد.
کد خبر: ۶۶۰۳۹۵
ریز مبالغ دریافتی و قراردادهای مربیان و بازیکنان پرسپولیس +‌ تصویر

بحث قراردادهای بازیکنان پرسپولیس از ابتدای این فصل و همزمان با آغاز مشکلات مالی به یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران تبدیل شده بود تا جایی که بازیکنان این تیم برای نخستین بار در سال‌های اخیر دو بار دست به اعتصاب زدند و حتی پیش از بازی حساس مقابل استقلال حاضر به تمرین نشدند.

با این حال اعتصاب بازیکنان پرسپولیس جواب نداد و مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجا بود. پس از رفتن رویانیان که پیشکسوتان پرسپولیس بارها به نحوه قرارداد بستن او با بازیکنان ایراد گرفته بودند، علی پروین با انگیزه زیاد روی کار آمد و با اطمینان از رفع مشکلات مالی پرسپولیس سخن می‌گفت.

بلافاصله پس رفتن رویانیان بحث بدهی‌های پرسپولیس جدی‌تر از همیشه مطرح شد. صحبت از بدهی 70-60 میلیاردی بود. رویانیان می‌گفت بدهی من تنها 5 میلیارد است و باقی این مبلغ به مدیران قبلی مربوط است. با دیدن این مقدار بدهی دوستان پروین هم که به او قول کمک داده بودند، میدان را ترک کردند و پرسپولیس ماند و پروین. هر روز مشکلات مالی بیشتر می‌شد تا جایی که بازیکنان پرسپولیس در اظهاراتی نادر مدعی شدند حتی پول خرید آجیل شب عید را هم ندارند. پروین هم که چاره‌ای پیدا نمی‌کرد می‌گفت شرمنده بازیکنان است و حتی نمی‌تواند سر تمرین برود و با آنها رو دررو شود.

در این میان اظهارات بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب بود. یک بازیکن می‌گفت 50 میلیون وام گرفته و بازیکن دیگری می‌گفت از سایر دوستانش در پرسپولیس و تیم‌های دیگر چندین میلیون قرض گرفته است. البته قصد این مطلب ایجاد تشکیک در اظهارات بازیکنان پرسپولیس نیست اما باید پرسید چرا وقتی میزان درآمد و اعتبارات باشگاه به طور قطعی مشخص نیست قراردادهایی با این مبالغ بالا با بازیکنان بسته می‌شود.

ایسنا برای روشن شدن این پرونده و اطلاع افکار عمومی فهرست مبالغ پرداختی به اعضای تیم پرسپولیس و رقم قراردادهایشان را منتشر می‌کند.

نکته جالب در این فهرست این است که فقط قرارداد چند نفر از جمله علی دایی، محمد پنجعلی و دو پزشک پرسپولیس به همراه حسین ماهینی، پیام صادقیان، امید عالیشاه و میلاد کمندانی با قراردادی که به سازمان لیگ ارائه شده یکی بوده است.

همچنین مبلغ کل قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی بر اساس ستون اول که رقم ارسالی به سازمان لیگ بوده 14 میلیارد و 235 میلیون است در حالی که در ستون بعدی که رقم قراردادها در باشگاه را نشان می‌دهد جمع کل 17 میلیارد و 377 میلیون و 500 هزار تومان است.

نکته دیگر اینکه بعضی بازیکنان پرسپولیس بیشتر از مبلغ قرارداد خود پول گرفته‌اند و در حال حاضر به باشگاه بدهکار هستند!

همچنین در توضیحات این سند که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

مبلغ 320 میلیون تومان به آقای دایی بر اساس حکم کمیته انضباطی که در محاسبات منظور نشده است. طبق اعلام آقای شیرینی یک دستگاه اتومبیل به ارزش 300 میلیون تومان به آقای رضا حقیقی تحویل گردیده که در محاسبات منظور نشده است. مبالغ قرارداد آقایان پولادی، ماهینی و رضا حقیقی بر اساس اعلامیه سازمان لیگ تنطیم شده است. مبلغ 200 میلیون تومان مربوط به مازاد سقف قرارداد آقای محمد نوری است که در محاسبات منظور نشده است.

ریز دریافتی بازیکنان پرسپولیس

ریز دریافتی بازیکنان پرسپولیس

گزارش از خبرنگار ایسنا، فاطمه توکلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روشنگر
Australia
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
با توجه به انكه بنده با این همه صفر تا به حال سرو كار نداشته ام از مسئولین جام جم درخواست میگردد تا اعداد را به حروف نیز قید نمایند تا بنده قادر به انالیز انها باشم. همچنین با تشكر از باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ از ایشان نیز درخواست می شود كه زین پس اعداد قراردادها را به حروف نیز بیان نمایند تا امثال بنده كه تا امروز تنها در دانشگاه بوده و سر در تحصیل داشته ایم نیز قادر به خواندن این دستمزدها باشیم چرا كه دستمزدهای امثال بنده بیشتر از پنج صفر نداشته و ندارد. در ضمن بنده از همین جا اعلام میكنم كه یارانه خود را برای كمك به خرید اجیل شب عید فوتبالیستها تقدیم ایشان می نمایم.
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
قربون دهن اجدادوقدیمیهامون.واقعا حكایت های پرمغزی داشتن.شنیدین كه میگن از نخورده بگیر بده به خورده. البته سیستم فوتبال ما بیمار ومریضه.خود من وهمه پرسپولیسیهای دیگه وحتی طرفدارای سایر تیمها ،چندماه بعد وبعد ازجام جهانی دوباره همه چی یادمون میره و هرروز اخبار روزنامه ها وسایتها راچك خواهیم كرد تاببینیم كدوم تیم درفصل نقل وانتقالات شاه ماهی صید كرده واگه تیممون یار جدیدی نگیره هرروز غرغرخواهیم كرد .درصورتیكه ازهمین الان بهتون قول میدم قیمت یه شاه ماهی در اون ایام حداقل دومیلیاردتومان خواهد شدویه بازیكن بی اسم ورسم هم برایه فصل نیمكت نشینی 500میلیون طلب میكنه.پس اگه واقعا مخالف این سیستم هستیم باید به یه طریقی به دولت مردامون بفهمونیم كه : جلوی تزریق بی حساب وكتاب پول به تیمهای مختلف ازهرطریق دولتی ونیمه دولتی روبگیرن.قول میدم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چون مطمئن هستم كه حتی تیمهای عربی حاشیه خلیج فارس هم دیگه سراغ خرید بازیكنهای بی كیفیت وپول پرست ایرانی نخواهند آمد.اونوقت این بازیكنهای پرادعا كجا قراره برن بازی كنن؟محلات وزمین خاكی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها