دعوت از بزرگان ادبیات کار خوبی بود

نظر علی مطهری درباره ویژه برنامه های نوروزی سیما

معاون سیما در دیدار با جمعی از مدیران سیما، برنامه‌های شبکه یک را پربارتر از سال‌های گذشته دانست و از مدیران این شبکه برای تولید برنامه های جذاب نوروزی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۳۸۳
قدردانی معاون سیما از برنامه های شبکه یک

علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی در نشستی با مدیران سیما گفت: امسال بیش از 100 ساعت برنامه زنده تحویل سال از شبکه‌های سیما تهیه و پخش شد که کار بزرگی بود و به دست اندرکاران آن خسته نباشید می‌گوییم.

دارابی با بیان اینکه برنامه‌های شبکه یک به نوعی بعنوان معیار ارزیابی و قضاوت مردم و رسانه است، گفت: جا دارد از برنامه‌های پخش شده از این شبکه از جمله دریچه، مناظره و بویژه پایش که به نوعی نقش تاثیرگذاری در برخی از تصمیم گیری‌های دولت دارد تشکر کنیم.

معاون سیما همچنین درباره سریال «پایتخت» نیز گفت: سریال «پایتخت 3» حرف‌های جدید‌تر و بیاد ماندنی تری نسبت به سالهای گذشته داشت که در روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران توانست به خوبی و هنرمندانه پیروزی ایران بر کشور امریکا، روسیه و چین را به نمایش بگذارد که کار بسیار خوب و قابل تقدیری بود.

دارابی در ادامه با بیان اینکه کیفیت بالای برنامه‌های سیما بویژه شبکه یک باعث بالا رفتن انتظار مخاطبان از سیما شده است به مدیران شبکه‌های سیما برای تهیه برنامه‌های جذاب ماه رمضان تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها