حاشیه های هفته بیست و نهم لیگ برتر

باز هم ردپای سفره خانه و قلیان!

فوتبالیستی که همیشه از دریافت نکردن مطالباتش از سوی باشگاه اعتراض دارد اکنون در کار خرید و فروش خودروی بسیار لوکس و گران قیمت مازراتی است.
کد خبر: ۶۶۰۱۸۶
فوتبالیست بی پول مازراتی خرید و فروش می کند!

سایت جام جم ورزشی - این فوتبالیست بارها به دلیل دریافت نکردن مطالباتش با باشگاه خود وارد چالش شده اما در حالی که او گاه و بیگاه در گفت و گو با رسانه ها از بی پولی می نالد خبر می رسد که او در دو ماه اخیر چهار خودروی بسیار لوکس و گران قیمت مازراتی را به فروش رسانده است! گویا سود حاصل از این نوع کسب و کار حسابی به آقای فوتبالیست چسبیده و او در مدت اخیر بارها در نمایشگاه های اتومبیل دیده شده است. این بازیکن به دلیل مطالبات مالی اش حتی تا آستانه جدایی از باشگاهش هم پیش رفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روشنگر
Australia
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
۰
۰
متاسفانه این روزها فوتبالیستها نشان دادند كه اگر چه جیبهایی پر از پول دارند كه خود جای سئوال دارد، ولی چشمهایی همچنان گرسنه دارند كه به دنبال بیت المال روان می باشد. من نمی دونم چرا در حكومت اسلامی ما به این افراد به صورت بی حد و حصری اهمیت داده می شود و پول در حلق انها تزریق می شود. در صورتیكه جامعه علمی كشور واقعا از كمبود پول مورد نیاز برای پژوهش رنج می برد. امیدوارم مسئولین از خوابی كه به صورت مصلحتی خود را به ان زده اند بیدار شوند. فرار مغزها در ایران بیداد میكند حال انكه ما پول مملكت را صرف عده ای بیسواد و كم سواد نموده ایم. به پیشرفتهای علمی خود افتخار میكنیم در حالی كه از سرمایه گذاری در ان بیزاریم.
صفری ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
۰
۰
دراینكه فوتبالیستهای امروزی ایران،همگی پول پرست وحریص هستندهیچ شكی نیست.الگوهای تعصب آبی وقرمز درحال حاضر شاید سیدجلال حسینی وآندوتیموریان باشند كه پرواضح است درفصل بعد تنها به خاطر 5درصد اضافه ترحتی حاضر به پوشیدن پیراهن تیمهای تازه واردبه لیگ مثل نفت مسجدسلیمان می باشند.ناراحتی من بیشتر ازپیشكسوتان وریش سفیدانی مثل علی پروین،علی دائی و... است كه باسرمایه فعلی خود 7 نسل بعدازخودراهم سیر وبی نیاز می كنند ولی مطمئن باشید برای ثبت نام در سایت اخذ یارانه ازالان وكلای خودرا پای اینترنت نشانده اند.

نیازمندی ها