علی دایی که قبل از بازی با راه آهن از خودش عذرخواهی کرده بود بعد از تساوی با این تیم، وزارت ورزش و جوانان را مقصر خواند.
کد خبر: ۶۶۰۱۵۰
آقای دایی کجای دنیا نتیجه نمی گیرند به وزارتخانه اعتراض می کنند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی بعد از بازی با راه آهن و نتیجه مساوی با این تیم گفت : کجای دنیا سخنگوی وزارتخانه به درآمد فوتبالیست اعتراض می‌کند؟این در حالی است که شب بعد از بازی با راه آهن نیز بازیکنانی مانند پولادی و بنگر در گفت و گوهایی جداگانه با گزارشگر شبکه خبر به امیر رضا خادم معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعتراض کردند و او را مسبب نرسیدن بودجه 2 میلیاردی وزارت ورزش و جوانان به پرسپولیس دانستند! این حرف ها در شرایطی زده شد که روز قبل از بازی تا لحظه به صدا درآمدن سوت مسابقه پرسپولیس – راه آهن حرف های متناقضی از سوی سه ضلع باشگاه پرسپولیس ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان شنیده شده بود که کار نتیجه گیری را از حرف های ضد و نقیض افراد متعدد سخت می کرد. با این وجود انتظار می رف علی دایی که تیمش در دقیقه 90 گل تساوی را از راه آهن خورد و شانس قهرمانی را تا حدود زیادی از دست داد بعد از مسابقه وزارت ورزشی ها را به باد انتقاد بگیرد که در شرایط بحران ، پشت تیمش را خالی کردند. علی دایی اگر برنده می شد چه می گفت؟ آیا در صورت برد و نزدیک شدن بیشترحتی از رقبای بالانشین به قهرمانی این بحث هایی که باعث توجیه ناکامی بعد از تساوی با راه آهن شد را به وجود می آورد؟ دایی با تیمی که داشت و با توجه به غفلت و نوع نتیجه گیری رقبا به ویژه استقلال و فولادخوزستان ، می بایست زودتر از این ها قهرمانی را به نام خود ثبت می کرد اما به حاشیه کشاندن پرسپولیس که بخش عمده آن به خاطر شیوه رفتار غیر حرفه ای دایی در تیمداری و بحث هدایت فنی تیم بود مانع از نتیجه گیری سرخ ها شد. دایی برای به حاشیه بردن پرسپولیس حتی روز قبل از بازی با راه آهن از خودش عذرخواهی کرد که چرا بابت پولی که از وزارت ورزش و جوانن نگرفته از مسئولان این وزارتخانه تشکر کرده است. شاید همین صحبت ها تمرکز را از بازیکنانی مانند بنگر گرفت که در پایان مسابقه آن طور به وزارت ورزش و جوانان و به ویژه شخص خادم حمله کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سید محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
آنجا ئیكه پول بی زبان و بیت المال مسلمین را در جیب برخی افراد مفت خور و بی ارزش به نام فوتبالیست بریزند و از افراد فاقد هویت ، پهلوان پنبه و قهرمان پوشالی بسازند.
آنجائیكه كه ارزش و معنویت فراموش شود و ورزش فوتبال و فونبالیست حرف اول كشور بشود.

نیازمندی ها