جمعه روز هیجان انگیزی است

اولیویرا: فوتبال ایران لیگ جالبی دارد

کد خبر: ۶۶۰۰۶۰
اولیویرا: سعی می‌کنیم مقابل استقلال بهترین باشیم


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید سعی می‌کنیم با ابزارهایی که داریم در مقابل استقلال بازی خوبی را نشان دهیم.

تونی اولیویرا در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی هستم. سعی داشتیم از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کنیم و بازیکنان جوان‌مان آینده خوبی دارند.

وی ادامه داد: می‌خواستیم کریم انصاری‌فرد گل‌های دیگری بزند ولی نشد. باید به بازیکنان جوان فرصت داد. ارتباط من با هواداران هیچ زمان از بین نمی‌رود و تا آخرین زمان در قلب من هستند.

اولیویرا گفت: اگر به خاطر هواداران بود، همیشه در تیم می‌ماندم ولی مسائل مهم‌تری است که باید در مورد آنها در میز مذاکره صحبت کنیم. چیزهایی را که لازم است به مدیرعامل باشگاه می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: دیدار مهم ما بازی مقابل الاتحاد است اما مقابل استقلال هم با تمام قوا به میدان می‌رویم و سعی خواهیم کرد با ابزارهایی که داریم کار کنیم.

اولیویرا اظهار داشت: بازی خوبی با استقلال خواهیم داشت زیرا هر دو تیم در بازی امروزشان خوب بودند، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد، استقلال همانند سال گذشته نبوده است ولی نفت تهران تیم خودش را به خوبی ساماندهی کرده است. نفت تهران می‌تواند قهرمان شود.

وی در پایان گفت: زمینی که در آن بازی می‌کنیم به درد کاشت گوجه هم نمی‌خورد. باید همه امکانات فراهم شود تا بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها