هشدار وزیر کشور به پاکستان:

دفعه بعد خویشتنداری نخواهیم کرد

خانواده رامین حضرتی یکی از پنج مرزبان دربند گروهک تروریستی جیش العدل، با تایید خبر ورود فرزندشان به کشور از سوی وزارت کشور، سجده شکر بجای آوردند.
کد خبر: ۶۵۹۸۱۶
خانواده مرزبان ربوده شده بجنوردی سجده شکر بجا آوردند

با تایید خبر پاگذاشتن مرزبانان ربوده شده به میهن از سوی وزارت کشور، موجی از شادی در میان اعضای خانواده مرزبان ربوده شده بجنوردی ایجاد شد و همزمان برخی از مسوولان استان بخصوص پلیس مرزبانی در منزل این سرباز حضور یافتند.

ایوب حضرتی برادر مرزبان ربوده شده بجنوردی گفت: خانواده ما همچون دیگر مرزبانان دربند، روزهای سختی را گذاراندند که این وضعیت تا حد زیادی غیرقابل توصیف است.

وی اظهار کرد: امروز خانواده ما گرچه از آزادی مرزبانان ربوده شده بخصوص برادرم رامین حضرتی خوشحالند، ولی خود را در غم شهادت گروهبانˈجمشید دانایی فرˈ شریک دانسته و از این رویداد متاثرند.

وی افزود: ما از سوی مسوولان کشوری و مرزبانی استان خراسان شمالی در جریان ورود مرزبانان ربوده شده قرار گرفتیم ولی از اینکه چه زمانی آنان به دیدار خانواده خود خواهند آمد؛ اطلاعی نداریم.

برادر مرزبان ربوده شده بجنوردی از تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی در امر پیگیری برای آزادی مرزبانان دربند قدردانی کرد.

پنج مرزبان ایرانی اواسط بهمن ماه سال قبل از سوی گروهک تروریستی موسوم به ˈجیش العدلˈ ربوده و به خاک پاکستان منتقل شده بودند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها