وب سایت لا ناسیون کاستاریکا در گزارشی از مسابقات جام جهانی 2014، کارلوس کروش را مرد جنگل های موزامبیک و بازیکنان تیم ملی ایران را شیرهای پارسی توصیف کرد.
کد خبر: ۶۵۹۷۶۵
کروش، مرد جنگل های موزامبیک و سرمربی شیرهای پارس

سایت جام جم ورزشی - در این گزارش آمده است: کروش به مربیگری علاقه زیادی دارد و فرقی نمی کند در رئال مادرید باشد یا در کنار الکس فرگوسن در منچستریونایتد و یا در تیم ملی ایران.

لاناسیون افزوده است: کی روش مردی که در قلب جنگل های موزامبیک متولد شده است اکنون مسوولیت هدایت شیرهای پارس را بر عهده دارد. او مردی آرام است که در تمرینات روش خاصی را دنبال می کند و از رویارویی با مطبوعات طفره می رود. شاید به خاطر همین است که هنگام حضور در رئال مادرید هرگز در کنار فلورنتینو پرس رییس سابق این باشگاه دیده نشد. او از همراهان الکس فرگوسن در دوران طلایی منچستریونایتد هم بود و علاوه بر این مربیگری پرتغال را در جام جهانی 2010 بر عهده داشت.

با وجود همه اینها، بر اساس کروش خود در مصاحبه با روزنامه تلگراف گفته، انتخاب تیم ملی ایران برای وی آزمونی سخت بوده است.

به گزارش ایرنا وی در این مصاحبه گفته است: ایران کشوری است که فوتبال را نفس می کشد، همه بازی تیم ملی را تماشا می کنند، مطبوعات همیشه حضور دارند و مردم به سختی شکست و یا عملکرد بد بازیکنان را فراموش می کنند.

این گزارش در پایان به نحوه آمادگی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی 2014 اشاره و این رقابت ها را آزمونی دشوار برای شیرهای پارسی توصیف کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها