40 میلیون پوند برای مهاجم آتلتیکو

رقابت موناکو و چلسی بر سر جذب کوستا

کد خبر: ۶۵۹۶۴۹
یار بوکس ایران و میل به رئیس جدید


برگزاری تعدادی از مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی به سال 93 کشیده شد. با وجود آن‌که وزارت ورزش و جوانان از برگزاری تعدادی مجامع در روزهای پایانی سال خبر داده بود، اما با عملی نشدن این وعده، برگزاری مجامع انتخابات روسای برخی فدراسیون‌ها به امسال‌ موکول شد.

یکی از این مجامع که حرف‌های زیادی نیز پیرامون آن شنیده شده فدراسیون بوکس است. این فدراسیون از نوزدهم بهمن‌ماه که دوره ریاست احمد ناطق‌نوری به پایان رسیده تاکنون در بلاتکلیفی بوده و مشخص نیست مجمع انتخابات بوکس با چه تعداد نامزد و اصلا چگونه و در چه تاریخی برگزار می‌شود. این در حالی است که تاخیر در برگزاری انتخابات تبعاتی را برای ملی‌پوشان این ورزش داشته از جمله شرکت نکردن در رقابت‌های باکو و نداشتن برنامه مشخص در ماه‌هایی که منتهی به بازی‌های آسیایی اینچئون می‌شود.

به نظر می‌رسد تاخیر در برگزاری مجمع فدراسیون بوکس بیشتر از سوی ناطق‌نوری با سابقه بیست و چهارساله ریاست در این فدراسیون صورت می‌گیرد. ناطق‌نوری مدت‌ها قبل از پایان دوره ریاستش از طریق کمیسیون اجتماعی دولت به دنبال گرفتن مجوز شرکت در انتخابات مجمع بوکس بود. او طبق قانون بازنشستگان با ممنوعیت حضور در انتخابات مواجه بوده و براساس اعلام سازمان بازرسی کل کشور مشمول قانون بازنشستگی است و نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون بوکس شرکت کند.

رئیس فدراسیون بوکس با وجود همه تلاش‌هایش برای گرفتن مجوز دو بار درخواستش از سوی کمیسیون اجتماعی دولت رد شد، اما همچنان روی گرفتن مجوز تاکید دارد و حضور خود را در انتخابات مجمع فدراسیون بوکس قانونی می‌داند.

وزارت ورزش و جوانان پیش از این درخصوص برگزاری انتخابات مجامع قایقرانی، تکواندو، انتخابات کمیته ملی المپیک و همین‌طور ورزش‌های پهلوانی، سیاستی واحد و وحدت‌رویه ویژه با سازمان بازرسی کل کشور در پیش گرفته است که منجر به مجوز ندادن به چهره‌هایی مانند طالقانی، افشارزاده، دنیامالی و ساعی شده است. به نظر می‌رسد ناطق‌نوری هم گریزی از پذیرفتن قانون انتخابات نداشته باشد. از طرفی بسیاری از منتقدان رئیس باسابقه بوکس عمر مدیریتی او را پایان‌یافته تلقی می‌کنند و به‌دنبال تغییر ساختار این فدراسیون مدال‌آور هستند. ناطق‌نوری اما طی این چند هفته بارها در پاسخ این پرسش که سرانجام مدیریت او در بوکس چه می‌شود، گفته است «تا یار که را خواهد و میلش به که باشد» اما در شرایط کنونی انگار پاشنه به سمت مدیر جدید در حال چرخیدن است.

محمد رضاپور / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها