جمعه روز هیجان انگیزی است

اولیویرا: فوتبال ایران لیگ جالبی دارد

کد خبر: ۶۵۹۳۹۳
اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید که به خاطر هواداران تیمش احساس مسئولیت کرده است و تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا نتایج خوبی کسب کند.

تونی اولیویرا در نشست خبری قبل از بازی با تیم استقلال خوزستان، اظهار کرد: متاسفانه تیم مدتی است که کم انگیزه شده است. بازیکنان تیم در بازی مقابل فولاد خوزستان نشان دادند که آماده پیروزی هستند ولی متاسفانه اینگونه نشد.

وی ادامه داد: تغییراتی در تیم داده‌ایم. کریم انصاری‌فرد به آقای گل شدن نزدیک است و به او کمک می‌کنیم تا به هدفش برسد.

سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار کرد: فردا در بازی مقابل استقلال خوزستان سعی خواهیم کرد به سه امتیاز دست یابیم و سعی می‌کنیم از بازیکنانی که کمتر استفاده کردیم بیشتر استفاده کنیم ولی شاهد آنها انگیزه بازیکنان باتجربه را نداشته باشند. فرشید طالبی و جواد کاظمیان مصدوم هستند.

اولیویرا درباره دیدار گذشته‌شان مقابل العین امارات در سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: العین توانست از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کرده و به دو گل برسد. العین یک مهاجم بلند قد داشت که میلاد فرخ‌الدینی از وی کوتاه قدتر بود و بقیه بازیکنان‌مان نیز به نسبت قدشان کوتاه است.

وی گفت: تقریبا دو ماه و چند روز است که به تبریز آمدم و بعد از اینکه به تبریز آمدم بسیاری از من پرسیدند که چرا این مسئولیت را پذیرفته‌ام زیرا دارای ریسک بود. من به خاطر هواداران و احساسی که نسبت به آنها داشتم آمدم و دلیل دیگر نیز این بود که خودم را مسئول می‌دانم. باید بدانیم که مربی آمده است و نه جادوگر. تمام سعی‌ام را می‌کنم تا نتایج خوبی که در شان هوادارانمان است را کسب کنیم./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها