رییس پلیس آگاهی قم از دستگیری سه سارق حرفه ای مغازه خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهمان انگشترهای نقره و سنگ های قیمتی مسروقه به ارزش 700 میلیون ریال کشف شد.
کد خبر: ۶۵۹۲۹۱
سارقان عاشق انگشتر نقره بودند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی قدمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی تعداد زیادی انواع انگشتر نقره و سنگ های قیمتی مسروقه در منزل خود نگهداری می کند ماموران آگاهی استان قم به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از کسب دستور از مقام قضایی استان منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت و بیش از 400 عدد انواع انگشتر نقره و سنگ های قیمتی به ارزش تقریبی 200میلیون ریال، یک قبضه شمشیر، چهار قبضه چاقوی کمری با غلاف، یک عدد کپسول هوا برش و قیچی آهن بر کشف شد.

به گفته سرهنگ قدمی، ماموران در ادامه با بررسی پلاک خودروی متهم پی به تغییر شماره های آن برده که پس از انتقال نامبرده به اداره آگاهی ضمن اعتراف به دستکاری پلاک خودرو،از همدستی دو تن دیگر نیز پرده برداشت.

رییس پلیس آگاهی قم افزود: پس از دستگیری و بازرسی از منزل همدستان وی انگشترهای نقره و سنگ های قیمتی به ارزش 500 میلیون ریال کشف و در نهایت متهمان با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها