جمعه روز هیجان انگیزی است

اولیویرا: فوتبال ایران لیگ جالبی دارد

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: زمین چمن استادیوم یادگار امام و کمپ تمرینی‌شان کیفیت خوبی ندارد، ولی برای بازی فردا آماده هستند.
کد خبر: ۶۵۸۵۸۱
اولیویرا: "اگر می‌توانستم ژیان را زندانی می کردم!"

تونی اولیویرا - سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز - در کنفرانس خبری پیش از بازی با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: العین و لخویا قوی‌ترین تیم‌های گروهمان هستند که علتش بازیکنان خوب خارجی است. آنها تفاوت‌ها را ایجاد می‌کنند. تراکتورسازی در سطح این دو تیم نیست.

وی ادامه داد: بازی سختی برایمان است و همچنین بازی سختی برای العین خواهد بود. انگیزه‌ی زیادی برای بازی داریم و برای پیروزی بازی می‌کنیم. شانسهای کوچکی داریم ولی تلاش داریم از این شانس استفاده کنیم. تلاش داریم تا از علی کریمی به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص آساموا ژیان مهاجم سرشناس غنایی العین بیان کرد: ژیان همانند یک بازیکن عادی نیست. او مهارتهای خود را در همه بازیها نشان می دهد. کسی که در یک بازی می تواند دو گل بزند و یک پاس گل بدهد را باید مهار کنیم. اگر می توانستم او را زندانی می کردم یا دور او حصار می کشیدم!

اولیویرا بیان کرد: هواداران تیم‌ ما هرگز ما را تنها نگذاشته‌اند و اطمینان دارم فردا نیز به استادیوم می‌آیند. ما در گذشته که با الاتحاد در زمین یادگار امام بازی کردیم و هم‌چنین در چند روز گذشته که در این زمین تمرین کردیم تفاوتی در کیفیت زمین چمن ندیدیم، ولی ما برای هر شرایطی آماده هستیم. زمین کمپ اختصاصی‌مان و ورزشگاه یادگار امام کیفیت خوبی ندارد و همانند زمین شخم‌شده برای کاشت سیب‌زمینی و سبزیجات است!

تراکتورسازی ساعت 19:30 فردا سه شنبه در تبریز به مصاف العین امارات می‌رود.

جدول گروه C

1- العین امارات 3 بازی 6 امتیاز

2- لخویا 3 بازی 4 امتیاز

3- تراکتورسازی 3 بازی 4 امتیاز

4- الاتحاد 3 بازی 3 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها