کد خبر: ۶۵۸۲۹۹
نوری: به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاش مسئولان زودتر از این به پرسپولیس کمک می‌کردند.

محمد نوری در گفت‌وگو با فارس درباره بازی با داماش اظهار داشت: همانطور که از قبل تصور می‌کردیم داماش چون چیزی برای از دست دادن نداشت و محتاج 3 امتیاز بود با تمام توانش مقابل ما ظاهر شد و برای باخت آن هم مقابل هوادارانشان به میدان نیامده بود.

وی افزود: ما بسیار منطقی بازی کردیم و در موعد لازم توانستیم ضربه نهایی را به داماش بزنیم. بچه‌ها دیگر به چیزی جز رضایت این هواداران فکر نمی‌کنند.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار هستید تا مشکلات حل شود یا خیر گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم به هواداران قول دادیم و به آن جامه عمل پوشاندیم. ما قول دادیم که به هیچ چیزی به جز پیراهن پرسپولیس و هواداران فکر نکنیم که خدا را شکر روسفید بودیم و جایگاه دومی جدول را پس گرفتیم اما این پایان کار نیست و ما 6 امتیاز حساس و سرنوشت‌ساز را در پیش داریم. ما باید اول به بازی‌های خودمان نگاه کنیم و بعد به فولاد خوزستان که امتیاز از دست بدهد. به نظرم قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست و ای کاش مسئولان زودتر از این به پرسپولیس کمک می‌کردند تا کار به اینجا نکشد.

وی افزود: هواداران می‌دانند قید همه چیز را زدیم و به خاطر آنها با تمام وجودمان بازی کردیم. حتی قول‌هایی که به ما داده شد به هیچ کدام از آن عمل نکردند توجه نکردیم و امیدوارم این هدیه ناقابل در روزهای ابتدایی سال 93 مبارک هواداران باشد اما هنوز کار برای ما تمام نشده و قطعا در دو بازی آینده باید به مراتب با تمرکز بیشتر به میدان برویم.

کاپیتان قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: ما بازی سختی را مقابل راه‌آهن داریم. قطعا تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند توجهی به جدول ندارند و می‌خواهند مقابل پرسپولیس به هر نحوی که شده عرض اندام کنند اما ما هم می‌دانیم که باید با تمام توان در دو بازی آینده به میدان برویم و هرکدام از بازی‌ها برای ما 9 امتیاز دارد.

نوری در پاسخ سوالی درباره نیمکت‌نشینی‌اش در بازی با داماش نیز گفت: الان حرف زدن در این باره فایده‌ای ندارد. من به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم. همیشه گفته‌ام یک تا 90 دقیقه برای پرسپولیس بازی کنم با تمام وجودم به میدان خواهم رفت و فقط می‌خواهم رضایت هواداران را جلب کنم. مثل همه بازیکنان با وجود اینکه مشکلات دارند اما با چشم‌پوشی بر روی تمام مسائل شجاعانه و با غیرت برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و مطمئن باشید در دو بازی آینده نیز بهتر از گذشته خواهند بود.

نوری در پایان با دعوت از هواداران برای بازی مقابل راه‌آهن نیز گفت: یکی از آرزوهای فوتبالی‌ام این است که پرسپولیس پس از چند سال بتواند قهرمان لیگ برتر شود تا دل این هواداران را به دست آورد. هواداران نیاز به دعوت ندارند خودشان بیشتر از ما مشکلات را می‌دانند و به این موضوع پی بردند که با چه درد‌سرهایی بچه‌ها فقط به خاطر آنها بازی کردند و غیرتمندانه به میدان رفتند اما دوست داریم آنها هم نشان دهند که مثل همیشه یار و یاور تیم‌شان هستند و ما را هیچ وقت فراموش نمی‌کنند. قطعا با پر شدن ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل راه‌آهن قوت قلب بازیکنان چند برابر می‌شود و این هم به نفع ما و هم به نفع هوادارانی است که عاشقانه تیم خود را دوست دارند. ما فقط باید در این دو بازی به 3 امتیاز فکر کنیم و امیدوارانه به نتایج فولاد بالای جدولی نگاه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها