فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی سپاه و بسیج مردمی برای تاثیرگذاری در عرصه اقتصادی خبر داد و گفت: این ظرفیت عظیم می تواند کمک با ارزشی برای دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد.
کد خبر: ۶۵۸۱۶۳
آمادگی سپاه و بسیج در عرصه اقتصادی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری در خصوص برنامه های سپاه برای تحقق شعار فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی و عزم ملی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، اظهار کرد: در عرصه اقتصادی سپاه و بسیج این آمادگی را دارند که نقش فعال و تاثیرگذاری را ایفا کنند ولی دولت باید این مسئله را از ما بخواهد و بعضی زمینه ها را فراهم کرده و در واقع مطالبه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

سرلشگر جعفری با تاکید بر پیشگامی سپاه پاسداران در عرصه های فرهنگی گفت: سپاه حضور در عرصه فرهنگ را از چند سال پیش آغاز کرده است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ باید برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد و به کارهایی که قبلا انجام شده است عمق داده شود.

وی خاطرنشان کرد: انجام فعالیت ها در عرصه فرهنگی با توجه به گستردگی آن در کوتاه مدت نتیجه بخش نخواهد بود و باید زمان بیشتری داشته باشیم.

سرلشگر جعفری در پاسخ به پرسشی درباره کاستی های راهیان نور هم گفت: در زمینه معرفی آرمان های شهیدان و فضای معنوی و فداکاری های شهیدان باید تلاش بیشتری انجام شود تا این ایثارها به خوبی به نسل جوان معرفی شود زیرا امکانات مادی تا حد زیادی تامین شده است و باید برای اثرگذاری معنوی راهیان نور برنامه ریزی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها