کارگردان سریال «پایتخت 3» تصریح کرد: باید به تلویزیونی‌ها یک اِی وَلا گفت؛ به خاطر اینکه همه دوستان آبروی آنتن را حفظ کردند.
کد خبر: ۶۵۷۸۶۱
سیروس مقدم: تلویزیون در سال 92 آبروداری کرد

سیروس مقدم که همزمان با پخش «پایتخت 3» در حال ساخت این سریال نوروزی است، با بیان اینکه امسال، سال خوبی برای تلویزیون نبود، تصریح کرد: باید به تلویزیونی‌ها یک اِی وَلا گفت؛ به خاطر اینکه همه دوستان آبروی آنتن را حفظ کردند.

این کارگردان در گفت‌و‌گو با ایسنا در پاسخ به اینکه چه نمره‌ای به عملکرد تلویزیون در سال 92 می‌دهید؟ گفت: امسال برای تلویزیون سال خوبی نبود به جهت اینکه تنگناهای مالی، شرایط کلی جامعه و همچنین وضعیت اقتصادی دامن‌گیرمان شد و چه بخواهیم و چه نخواهیم کم و بیش این اتفاقات در تولیدات فرهنگی هم قطعا تأثیر گذاشته‌ است؛ ضمن اینکه در این شرایط شخص آقای ضرغامی هم خودش اعلام کرد که تنگناهای موجود روی تولیدات فشار وارد کرده است و پروژه‌های الف ویژه نتوانسته‌اند استارت بخورند.

مقدم در عین حال بیان کرد: طی یک سالی که گذشت میزان زیادی از اسپانسرها و شرکت‌های بزرگ وارد تلویزیون شدند در حالی که تا قبل از این اتفاق، شرایط ورودشان به تلویزیون فراهم نبود؛ چرا که تلویزیون روی پای خودش ایستاده بود اما طی این مدت فشارهای مالی زیادی بر تلویزیون وارد است. به هر حال امسال از لحاظ مالی تلویزیون سال خوبی نداشت اما به لحاظ خروجی و بازدهی، تلویزیون واقعا آبروداری کرد به همین خاطر باید به آن یک «ای ولا» بگوییم.

کارگردان سریال «پایتخت 3» در بخش دیگری از گفت‌وگویش در پاسخ به اینکه چه پیش‌بینی‌هایی برای «پایتخت‌»های بعدی دارید؟ گفت: هیچ فکری برای «پایتخت نداریم؛ چرا که باید سری سوم از این مجموعه به پخش برسد تا ببینیم بازخوردها چطور است و نظر مردم چیست، سپس درباره ادامه «پایتخت» تصمیم گرفته شود.

وی با اشاره به شوخی جواد رضویان با سریال «پایتخت» در اختتامیه جشنواره جام‌جم یادآور شد: شوخی زیبا و شیرینی بود که از «پایتخت 53» یاد شد اما باز هم تاکید می‌کنم که هنوز برای «پایتخت‌»های بعدی هیچ پیش‌بینی نداریم.

مقدم در ادامه درباره اینکه فکر می‌کنید سری سوم از مجموعه «پایتخت» همچنان موفق شود؟ گفت: ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا با «پایتخت» یک لبخند شیرینی روی لبان مردم بیاوریم، ولی کار باید روی آنتن برود تا ببینیم میزان استقبال‌ها چطور است.

کارگردان سریال «پایتخت 3» در پایان خطاب به بینندگان این سریال در پیامی گفت: امیدوارم «پایتخت 3» عیدی خوبی از طرف سازندگان به مردم باشد.

سریال نوروزی «پایتخت 3»، به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری هم اینک هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فاطمه ممشلی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
به نظر من پایتخت امسال خیلی زیبا تر از پایتخت های قبلی بود . چون سری سوم این پایتخت در مورد كشتی نقی و ازدواج ارسطو با یك زن چینی بود.از اقای سیروس مقدم ممنونم كه سریال پایتخت 3 را پخش كردند .از اقای سیروس مقدم می خواهم كه پایتخت 4 را برای سال دیگر از تلویزیون پخش كنند.

نیازمندی ها