سردار رادان: امنیت را به کوچه‌های شهر می‌بریم

کاهش 60 درصدی سرقت‌های مسلحانه و خشن

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

مشارکت ۵۰۰ هزار نیرو در طرح ترافیکی نوروز

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: دراجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز ۵۰۰ هزار نفر نیرو در بخش‌های مختلف پلیس راهور، هلال‌احمر، اورژانس و سازمان راهداری مشارکت دارند.
کد خبر: ۶۵۷۸۰۵
مشارکت ۵۰۰ هزار نیرو در طرح ترافیکی نوروز

سردار احمدرضا رادان ظهر امروز پس از بررسی وضعیت انتظامی امنیتی استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر در برخورد با مجرمان خشن خوب درخشیده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در استان بوشهر با سارقان خشن و مسلح برخورد خوبی داشته و با تمامی باندها مقابله کرده که شاهد کاهش جرایم خشن در استان بوشهر هستیم.

وی با بیان اینکه امسال برای سارقان سال سختی است، افزود: سارقان سرقت‌های خرد امسال سال سختی دارند بگونه‌ای که برخورد با این مجرمین در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی معظم‌له در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است، گفت: بخشی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی متوجه نیروی انتظامی است که پرشتاب اجرایی می‌شود.

سردار رادان کاهش تصادفات و تلفات رانندگی، مقابله با سارقین خرد، مبارزه با موادفروشان خرد، تقویت دریابانی و مرزبانی و مبارزه با سوداگران مرگ از جمله برنامه‌های سال ۹۳ اعلام کرد و افزود: در اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز ۵۰۰ هزار نفر نیرو در بخش‌های مختلف مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، دستگاه‌های مختلف امدادی و انتظامی از جمله پلیس راهور، هلال‌احمر، اورژانس و سازمان راهداری حضور دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ۴۶درصد تصادفات در نوروز امسال بر اثر واژگونی خودرو بوده افزود: متأسفانه بررسی‌های روز گذشته نشان می‌دهد بیش از ۴۶ درصد تصادفات در جاده‌های کشورتا روز گذشته بر اثر واژگونی‌های خودرو به سبب شتاب و خستگی رانندگان بوده است که می‌طلبد رانندگان صبر و حوصله خود را بیشتر کنند.

سردار رادان تاکید کرد: رانندگان در صورت خستگی پس از توقف اتومبیل و خارج شدن از آن به استراحت بپردازند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها