با تلاش پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی باند جاعلان مدارک پزشکی مشمولان خدمت وظیفه عمومی شناسایی متلاشی شد.
کد خبر: ۶۵۷۷۶۵
جاعلان، مدرک پزشکی می فروختند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با دریافت پرونده ای مبنی بر جعل مهر یکی از دفاتر پلیس + 10 در خصوص تاییدیه برگه مشمولان نظام وظیفه، بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی متخلفان آغاز کردند.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بازبینی پرونده جعل شده و یک سری تحقیقات گسترده یکی از اعضای باند جعل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اظهار کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جعلی بود در ادامه تحقیقات با مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت با کمک دو نفر از همدستانش مهر یکی از دفاتر پلیس + 10، مهر یکی از پزشکان معاینه کننده مشمولان خدمت وظیفه عمومی و مهر یکی دیگر از ادارات مرتبط را جعل و برای جعل مدارک هر پرونده مبلغ 15 الی 20 میلیون ریال از افراد متقاضی اخذ می کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: به دنبال اعترافات متهم با هماهنگی مقام قضایی دو همدست او در عملیات های مجزا دستگیر و در بازرسی از منزل آنان تعدادی مدارک جعلی و... کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسینی افزود: متهمان پس از بازجویی های اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اصغر زینالی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
بنطر بنده جاعل را نباید دستگیر كرد باید بهش بها داد و از استعداد و تواناییش استفاده بهینه كرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها