بدهی زمان من 5 میلیارد بیشتر نبوده

رویانیان:پرسپولیس را جوان کردم و رفتم

مدیر عامل اسبق پرسپولیس گفت: من توانستم ظرف دو سال پرسپولیس را جوان کنم و میانگین سنی بازیکنان را از سی سال به بیست و پنج سال برسانم و با بازیکنان ملی پوش قراردادی دو،‌سه ساله ببندم.
کد خبر: ۶۵۷۴۴۸
رویانیان:پرسپولیس را جوان کردم و رفتم

به گزارش جام چم ورزشی ؛محمد رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس درگفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد بدهی اعلام شده پرسپولیس بیان کرد: از برج 10 به این طرف پروین با چهارده، پانزده میلیارد تومان بدهی مواجه شده است اگر به پرسپولیس کمک مالی نشود وی هم نمی‌تواند ادامه بدهد.

وی در ادامه افزود: از سال 1375 تاکنون چهل و سه میلیارد سهم بدهی‌های پرسپولیس است که دوازده میلیارد آن تعهد جاری به بازیکنان است، 18میلیارد تومان آن مالیات، هشت میلیارد آن توهم مسئولان و تنها پنج میلیارد تومان سهم بدهی زمان من است، دوازده میلیارد حقوق بازیکنان حساب می‌شود. نه بدهی بنده زمانی که عباسی رئیس قبلی وزارت ورزش رفتند آیا حقوقهایی که به کارمندان وزارت ورزش باید می‌دادند بدهی وی حساب می‌شود؟ این افراد کارمندان دولت بودند و باید دولت حقوق کارمندان خود را بدهد در مورد پرسپولیس و این دوازده میلیارد تومان هم همینگونه است ربطی به من ندارد.


رویانیان در ادامه تصریح کرد: زمانی که مدیر عامل پرسپولیس بودم پنجاه درصد از بدهی‌های سرخپوشان را پرداخت کردم و پنجاه درصد دیگر را هم آقایان بدهند که من را عزل کردند، در مورد این پنج میلیارد تومان بدهی رسما بیانیه‌ای خواهم داد و قبل از این بیانیه شکایتنامه‌ای به وزارت ورزش و مراجع مربوطه تقدیم خواهم کرد، در مورد بدهی‌ها آقایان حتی اگر مالیات بر درآمد، ارزش افزوده‌ام بگذارند شاید بشود هفت، هشت میلیارد تومان نه چهل و سه میلیارد تومان.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس در مورد قرار داد حقیقی و شایعات حول آن اظهار داشت: من با علیرضا حقیقی یک قرار داد دو ساله بستم در صورتی که اکثر بازیکنان تیم ملی در هر تیم باشگاهی که بخواهند بازی کنند قراردادی یکساله می‌بندند اگر حقیقی در حال حاضر اعلام کرده که می‌خواهد برود بدلیل حق حقوقی است که نگرفته اگر حقوق این بازیکن و بازیکنان دیگر را بدهند چرا باید اعلام کنند که می‌خواهند بروند و آیا تنها در این تیم است که بازیکن می‌گویند می‌خواهند بروند؟ مگر در استقلال بازیکنان بزرگ این تیم بدلیل ندادن حق و حقوقشان نرفتند؟ چرا باید شایعه درست کنند رویانیان قرار داد بازیکنان را به طریقی بسته تا زمانی که خودش می‌رود بازیکنان هم بروند؟

من با هر بازیکنی که قرار داد بستم دو، و یا سه فصل بوده تا پرسپولیس در نبود من هم به مشکلی مانند مشکل استقلال دچار نشود این کار، تنها کار من نبوده بنده میانگین سن بازیکنان پرسپولیس را از سی سال به بیست و پنج سال تقلیل دادم و پرسپولیس را در تمام خطوط تقویت تیم را جوان کردم.

وی در مورد علی کریمی چنین بیان کرد: قبل از اینکه تیم را ببندیم علی کریمی خداحافظی کرد و بعد رفت با تراکتورسازی تبریز قرار داد بست حتی من منتقمی قائم مقام پرسپولیس را مامور این کار قرار دادم که بدانیم وی نظرش چیست کریمی در جواب گفت که جواب خواهم داد اما با تراکتور قرار دادبست هرچه بود تمام شده زیرا کدورت بین کریمی و پرسپولیس به نفع هیچکدام نیست و باید برطرف شود، من تنها سرباز مردم هستم و ایشان هم یک بازیکن ارزشمند برای کشورمان نه گله‌ای بین من و کریمی است و نه ناراحتی.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس در مورد سرپرست سابق سرخپوشان گفت: صحبت‌های مربوط به شیرینی ربطی به پرسپولیسی و زمان فعالیت وی در این باشگاه ندارد مسئله بازداشت شدن وی به سال‌ها قبل باز می‌گردد.

رویانیان در ادامه اظهار داشت: در زمان حضور من درپرسپولیس افرادی کم لطفی کرده‌اند بعد از اتمام لیگ در یک برنامه‌ای تلویزیونی کارهای نادرست و دروغهایی را افشا خواهم کرد که چه کارهای ناروایی را افرادی خاص در حق پرسپولیس انجام داده‌اند.

رویانیان در خاتمه بیان کرد: برای پرسپولیس سال آینده را سالی خوب و پر از موفقیت آرزو می‌کنم و امیدوارم مسئولان و مدیر عامل، سرپرست سرخپوشان از علی دایی حمایت کرده و به وی سه سال وقت دهند تا دایی بتواند پرسپولیس را به نحو احسن بسازد چراکه وی در سال اول بهترین تیم را بست پس می‌تواند این تیم را سه ساله به تیمی قدرتمند تبدیل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها