معاون درمان وزیر بهداشت گفت: تمام بخش‌های ویژه و اورژانس‌های بیمارستانی در تمام ایام تعطیلات باز است. اورژانس ۱۱۵ نیز در تمام این مدت در آماده‌باش کامل است و مرخصی تمام کارکنان اورژانس تا پانزدهم فروردین لغو شده است.
کد خبر: ۶۵۷۱۶۶

محمد آقاجانی افزود: وزارت بهداشت در تمام ایام تعطیلات به خدمات رسانی خود به مردم ادامه می‌دهد و براساس بخشنامه‌ای که به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های دولتی ابلاغ شده است، تمام بیمارستان‌ها مکلف هستند بخش‌های ویژه، آی سی یو، سی سی یو و بخصوص اورژانس خود را با تمام توان و ظرفیت در این مدت باز نگه دارند.

وی ادامه داد: پزشکان و پرستارانی که حضور آنها در شیفت‌های کاری ضروری است باید در ساعات مقرر در محل کار خود حاضر باشند.

به گزارش فارس معاون وزیر بهداشت بیان کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور یا همان اورژانس 115 نیز با استعداد3000 آمبولانس، در 2000 پایگاه اورژانس شهری و بین‌شهری تا آخرین روز تعطیلات در حالت آماده‌باش کامل است.آقاجانی اظهار کرد: با وجود تمهیدات انجام شده در وزارت بهداشت، ما نگران سلامت مردم در ایام تعطیلات و بخصوص بروز حوادث جاده‌ای به علت بی‌توجهی رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی هستیم.

وی یاد آور شد: از مردم خواهش می‌کنیم تمام مقررات راهنمایی و رانندگی را در حین سفر و رانندگی در جاده جدی بگیرند و رعایت کنند، هنگام خواب‌آلودگی رانندگی نکنند، در فواصل سفر استراحت کنند، از خوردن و آشامیدن حین رانندگی و صحبت کردن که موجب حواس‌پرتی می‌شود، خودداری کنند، تا خدای نکرده شاهد تصادفات، جراحات، بروز معلولیت‌ها و مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها