سارق داخل خودروها دستگیر شد

سرقت در 40 ثانیه

ساعات خواب زمان سرقت دزد جوان

فرزند طلاق به 60 خودرو دستبرد زد

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری سارق مشهدی و کشف 60 فقره سرقت داخل خودرو در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۷۹۷
فرزند طلاق به 60 خودرو دستبرد زد

سرهنگ صابر عباس‌زاده گفت: در پی دستگیری متهم به هویت «خ- س» اهل و ساکن مشهد با 13 فقره سابقه کیفری توسط عوامل کلانتری 16 تبریز، به جهت حساسیت موضوع، جهت ادامه تحقیقات به این پلیس واصل شد.

وی افزود: پرونده مذکور برای رسیدگی به اداره مبارزه با سرقت ارجاع و کارآگاهان با احصاء شیوه سرقت‌ها و بازه زمانی و مکانی آنها در شش ماهه اخیر که شباهت زیادی با شیوه سارق فوق‌الذکر داشته تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز که با اثبات ادله لازم و کشف مقداری اموال مسروقه از جمله کارت‌های ملی، عابر بانک، گواهینامه و سه عدد سیم کارت تلفن همراه از جیب متهم نهایتاً با ارایه دلایل و مدارک، نامبرده به 60 فقره سرقت از داخل خودرو در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کرد در ادامه تحقیقات نیز محل‌های سرقت مورد بازسازی و تمام مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ عباس‌زاده در بیان شیوه این سرقت‌ها گفت: سارق مذکور اکثراً ساعات خلوت بعد از ظهرها و شب‌ها پس از شناسایی خودروها در کوچه‌ها و محله‌ای خلوت و باز کردن درب خودروهای پیکان و پراید باسیم مفتول اقدام به سرقت محتویات داخل آنها می‌نمود.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی افزود: در این زمینه یک نفر مالخر نیز به هویت «ع- ش» اهل و ساکن تبریز شناسایی و دستگیر و مقادیری اموال مسروقه شامل ضبط و پخش و باند، پانل، عینک طبی و آفتابی کشف شد و پرونده پس از تکمیل تحقیقات، به همراه متهمان و مالباختگان به دادسرای ناحیه یک تبریز ارسال و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ عباس‌زاده در آسیب‌شناسی این نوع سرقت‌ها اظهار کرد: علت و انگیزه ارتکاب بزه سارق متزلزل بودن وضعیت خانوادگی متهم (فرزند طلاق)، اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی، عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی و پارک خودرو در مناطق تاریک است که از نقاط قابل توجه در این سرقت‌ها است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها