فدراسیون بدون اطلاع کروش گذرنامه گرفت

وساطت کفاشیان و همکارانش برای بازگشت رحمتی به تیم ملی

چند بازیکن‌مان کارایی لازم را ندارند

قلعه‌نویی: هدف از حمله به رحمتی زدن من است

سرمربی آبی پوشان پایتخت معتقد است که هدف منتقدان از حمله به مهدی رحمتی زدن اوست. قلعه نویی می‌گوید بعضی از بازیکنان استقلال در زمین حضور دارند، اما کارایی لازم را ندارند.
کد خبر: ۶۵۶۵۵۷
قلعه‌نویی: هدف از حمله به رحمتی زدن من است

استقلال در آخرین بازی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی از الجزیره امارات پذیرایی می‌کند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی آبی پوشان پایتخت درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. او با اشاره به اینکه عده‌ای به تمرینات پشت درهای بسته اعتقاد دارند اما او با این نظر مخالف است گفت: من اعتقاد ندارم که تمرین باید بسته برگزار شود و اجازه حضور رسانه‌ها داده نشود، چرا که اگر تیمی قدرتمند باشد حرف خود را در زمین می‌زند. من حتی قبل از داربی هم اجازه دادم که رسانه‌ها بیایند و تمرین به صورت باز برگزار شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره دیدار تیمش با الجزیره و اینکه این بازی شاید آخرین شانس تیمش در این رقابت‌ها باشد اظهار کرد: اگر در این دیدار نتیجه‌ نگیریم شرایط بسیار سخت خواهد شد. بازی برابر الجزیره برای استقلال بازی بسیار حساسی است. در صورت پیروز نشدن شانس ما کمرنگ می‌شود. البته نباید فراموش کنیم که دیدارهای برگشت هم از جمله دیدار حساس برابر الشباب و الجزیره برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این بازی در زمین حریف برگزار می‌شود. بازی سه‌شنبه برای ما بسیار مهم است. اگر نتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم، خیلی از امیدهایمان را از دست می‌دهیم.

او در ادامه با اشاره به نقش هواداران در این دیدار گفت: انتظار دارم که تماشاگران ما در این دیدار ورزشگاه را پر کنند، اما نباید رفتاری انجام دهیم تا بهانه به دست AFC دهیم. از تماشاگران خواهش می‌کنم که از پرتاب هر گونه مواد محترقه خودداری کنند، چرا که AFC روی این موضوعات حساس است و ما را با جریمه مواجه می‌کند. از هواداران پرشورمان می‌خواهم که ورزشگاه را پر کنند. شما در نظر بگیرید تیمی همچون منچستریونایتد با وجود این که در فصل جاری نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است، اما در دیدار یکشنبه شب این تیم برابر لیورپول ورزشگاه پر از تماشاگر شده بود. از تماشاگران می‌خواهم رفتار خوبی داشته باشند و ایرانی‌ بودنشان را در دیدار سه شنبه ثابت کنند.

قلعه‌نویی در بخشی از صحبت‌هایش درباره مصدومان استقلال اظهار کرد: قبل از هر چیزی می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از کادر پزشکی استقلال داشته باشم. آنها امسال تلاش زیادی داشتند، چرا که ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. سیاوش اکبرپور به دیدار سه شنبه نمی‌رسد. درباره آرش برهانی هم باید بگویم که او به من گفت شب حالش خوب بوده، اما صبح که از خواب بیدار شد پایش دچار مشکل شده است، دیروز او در تمرین تیم حضور داشت و شرایطش خوب بود. یکی دیگر از بازیکنان مصدوم ما امیر حسین صادقی است، اما به احتمال زیاد او به دیدار سه شنبه می‌رسد. البته قرار است با هاشمیان – رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون گفت و گویی داشته باشم. چرا که قرار است امیرحسین صادقی در این دیدار با ماسک مخصوصی به میدان برود. من باید تشکر ویژه‌ای از صادقی داشته باشم. من هر جا که لازم باشد به بازیکنان تشر می‌زنم و هر وقت که لازم باشد از آنها ستایش می‌کنم. الان باید به ستایش از صادقی بپردازم. او با وجود این که در دیدار برابر ملوان آسیب دیده بود، اما برای استقلال بازی کرد. همه دیدید که او در دیدار برابر الریان هم با وجود آسیب دیدگی‌ از ناحیه بینی به بازی ادامه داد. از تمام بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم، اما باید تشکر ویژه‌ای از صادقی داشته باشم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره هجمه ایجاد شده علیه مهدی رحمتی پس از اشتباهش در بازی با الریان بیان کرد: بعد از آن گلی که رحمتی خورد، خیلی به رحمتی حمله کردند و به انتقاد از او پرداختند. هدف آنها زدن قلعه‌نویی است. آنها از من انتقاد کنند نه از رحمتی. از این افراد می‌خواهم که برخورد تندی با بازیکنان استقلال نداشته باشند. به هر حال رحمتی خودش را شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌داند. این برخوردهای تند درست نیست. متاسفانه چند وقتی است که اخلاق و رفتار ایرانی را نمی‌بینیم. از منتقدان می‌خواهم که با بازیکنانمان برخورد تند نداشته باشند. مقصر شکست‌ها و نتایج بد استقلال امیر قلعه‌نویی است و نه بازیکنان . من مسئولیت شکست‌ها را بر عهده می‌گیرم.

سرمربی آبی پوشان در مقایسه شرایط کنونی استقلال با شرایط گذشته این تیم گفت: قبلا استقلال با وجود مهره‌های شاخصی همچون جاسم کرار، مجتبی جباری و فرهاد مجیدی سوم شد. اما در حال حاضر با وجود این که بازیکنان بزرگ خود را از دست داده‌ایم، اما شرایطمان در جدول رده‌بندی خوب است. من معتقدم که خریدهای این فصل استقلال خوب بوده‌اند ، اما هنوز جا نیفتاده‌اند. باید این نکته را بگویم که جمشیدیان، آندو، بیگ زاده و خسرو حیدری چهار بازیکنی هستند که در زمین هستند، اما کارایی لازم را ندارند.

به گزارش ایسنا ، قلعه‌نویی در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا تعویض مبعلی تاکتیکی بوده است یا به خاطر شرایط بدنی او این بازیکن در اواسط بازی تعویض شده است افزود: مبعلی در دیدار نخست مصدوم شد و او را از بازی تعویض کردیم. تعویض مبعلی در دیدار دوم هم تاکتیکی بود و اصلا به ضعف بدنی او بر نمی‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها