اردوی اتریش و آفریقای جنوبی قطعی نیست

نبی: توافق با کروش کاغذی نشده است

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران مسائلی را درباره تیم ملی فوتبال ایران و اردوهایش و همچنین قرارداد کارلوس کروش مطرح کرد.
کد خبر: ۶۵۶۱۶۳
نبی: توافق با کروش کاغذی نشده است

سایت جام جم ورزشی - محمد مهدی نبی در خصوص آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل و مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد، گفتگویی را با مهر انجام داد که خلاصه این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

* مسئله و مشکل اصلی فعلی ما درحال حاضر برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی کمبود منابع مالی است که فدراسیون با توجه به منابعی که تا امروز توانسته جذب کند در عمل فقط اردوی آماده‌سازی تیم ملی در برزیل قطعی شده و وضعیت اردوهای آفریقای جنوبی و اتریش تا این لحظه کماکان نامشخص است و نتوانسته‌ایم منابع مالی را در این خصوص تامین کنیم.

*هزینه 24 روز حضور تیم ملی در اردوی را بعلاوه هزینه های اسکان و پرواز 5 تیمی که با آنها بازی تدارکاتی داریم و هزینه خود برگزاری بازی های دوستانه حدود دو میلیارد تومان خواهد بود که تا این لحظه نتوانسته ایم منابع مالی را برای برگزاری این اردوها فراهم کنیم.

*ما از قبل گفته بودیم که می خواهیم قرارداد کروش را تا سال 2018 تمدید کنیم و در حال حاضر نیز ایشان تا پایان رقابت های جام‌جهانی با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد اما متاسفانه تا این لحظه نتوانسته ایم توافقی را که با کروش از قبل داشته‌ایم روی کاغذ بیاوریم و رئیس فدراسیون فوتبال نیز به طور جدی به دنبال تحقق این موضوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
واقعا جای تاسف دارد . آیا كشور بزرگی مثل ایران نمی تواند 2 میلیارد تومان خرج تیم ملی فوتبالش كند تا در میدان جهانی از ورزش و اعتبار فوتبال ایران دفاع كند .؟ آیا بودجه تیم ملی كه به جام جهانی رفته بایستی مساوی مواقع عادی باشد؟ . پس هدف از حضور در جام جهانی چیست ؟ با این اظهارات كشور ایران مانند كشور گرسنه وفقیر جلوه داده میشود . بابا اعلام كنید كه مردم كمك كنند و این پول را جور نمایند . سهم هر ایرانی 30 تومان . مسئولین ما باید مثل حالت عادی به تیم ملی نگاه نكنند و بودجه جام جهانی را كنار بگذارند . در غیر این صورت شرافتا از این پس برای رفتن به جام جهانی حرص نزنید و عرق این بچه ها را در نیاورید .

نیازمندی ها