به دلیل پاس نشدن دو فقره چک ناقابل

حکم جلب مجتبی جباری صادر شد

نمایندگی انحصاری منچستر بعنی چه؟

با پول فرزندتان را به منچستر یونایتد بفرستید

گروهی که خود را نماینده انحصاری آکادمی فوتبال منچستر یونایتد در ایران می نامد در تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان تبلیغات گسترده ای را آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۵۶۱۳۶
با پول فرزندتان را به منچستر یونایتد بفرستید

سایت جام جم ورزشی - جدیدترین اتفاق در فوتبال ایران وسوسه خانواده ها برای حضور فرزندانشان در آکادمی فوتبال منچستر یونایتد است! در حال حاضر گروهی با تبلیغات گسترده در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خانواده های فوتبالدوست ایرانی را تهییج میکنند که فرزندانشان را به آکادمی فوتبال منچستر یونایتد بفرستند، آن هم در حالیکه این افراد فرزندان خانواده های ایرانی را برای دو هفته! به انگلیس اعزام می کنند. آیا واقعا در مدت دو هفته کودکان در آکادمی فوتبال منچستر یونایتد تبدیل به یک ستاره در جهان فوتبال خواهند شد؟!

گروه ورزشی دانا از مسئولان ذی ربط می خواهد در مورد این گروه که خود را نماینده انحصاری آکادمی فوتبال منچستر یونایتد در ایران معرفی می کند تحقیقات لازم را انجام بدهد تا مشخص شود که چه کسی با آنها نمایندگی آکادمی منچستر یونایتد در ایران داده تا در شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تبلیغ کنند!

به نظر می رسد این رفتار فقط باعث شود که فرزندان برخی خانواده های پولدار ایرانی مورد سوئ استفاده مالی قرار بگیرند و فرزندان بی پول و مستعد ایرانی هم حسرت حضور در آکادمی منچستر یونایتد را بخورند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آرین محبوب خواه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
هزینه چقدر است
As
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
چگونه ؟

نیازمندی ها