تیم پرسپولیس امروز تمرینات خود را در حالی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد که فاصله 5 کیلومتری هتل تا این ورزشگاه به دلیل ازدحام جمعیت هواداران در زمان رسیدن طولانی طی شد.
کد خبر: ۶۵۴۴۴۲
باقری پا به توپ شد، مصدومیت پیام به خیر گذشت


به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ بازیکنان پرسپولیس امروز در حالی راهی محل تمرین خود شدند که بیش از روزهای اخیر با استقبال هواداران روبرو بودند.

این استقبال به شکلی بود که بازیکنان فاصله 5 کیلومتر هتل تا محل تمرین را در زمانی بیش از آنچه تعیین شده بود طی کردند.

اعضای تیم حدود ساعت 17 به ورزشگاه رسیدند، زمانی که یکی از بازی های لیگ دو جریان داشت. یکی از تیم های حاضر در این بازی تیم ماشین سازی بود که در همان هتل محل اسکان سرخپوشان اقامت داشتند.

تمرین پرسپولیس پس از پایان این بازی از ساعت 17:20 آغاز شد. نکته جالب توجه در مورد تماشاگران این تمرین حضور خانواده ها روی سکوها بود.

همچنین ابراهیم تقی پور بازیکن سابق پرسپولیس با حضور در ورزشگاه تمرین سرخپوشان را به نظاره نشست.

تمرین با گرم کردن و انجام حرکات کششی آغاز شد. سپس نوبت به استارت ها و تمرینات هوازی و کار با موانع رسید. پس از آن بازی فوتبال در کمتر از یک دوم زمین انجام شد که هدف از آن بازی تحت فشار بود. در تمام این مدت گلرها تمرینات جداگانه ای را دنبال می کردند و بازی فوتبال بدون آنها جریان داشت. تمرین سرخپوشان از ساعت 18 با روشن شدن نورافکن ها زیر نور انجام شد.

امروز همچنین کریم باقری هم پا به توپ شد و پیام صادقیان هم برای لحظاتی دچار آسیب دیدگی بود که با رسیدگی کادر پزشکی مشکل وی برطرف شد.

سانتر از جناحین و شوت به سوی دروازه نیز از تمرینات تاکتیکی امروز سرخپوشان بود.

تمرین پرسپولیس تا ساعت 18:50 به طول انجامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها