برنامه شبیه‌ساز فوتبال Footballmanager پیش‌بینی کرد آرژانتین با نتیجه چهار بر صفر ایران را در جام جهانی شکست می دهد.
کد خبر: ۶۵۴۱۶۳
باخت 4 - 0 برابر آرژانتین با گل‌به‌خودی دژاگه!

سایت جام جم ورزشی - برنامه شبیه‌ساز فوتبال Footballmanager پیش‌بینی کرد آرژانتین با نتیجه چهار بر صفر ایران را در جام جهانی شکست داد.

جام جهانی 2014 برزیل تابستان آینده برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" بر مبنای برنامه شبیه‌ساز Footballmanager پیش‌بینی کرد تیم ملی آرژانتین و برزیل فینال جام جهانی 2014 برزیل را برگزار خواهند کرد و برزیل در فینال با دو گل نیمار و اسکار به برتری می‌رسد و عنوان قهرمانی را کسب می‌کند.

این برنامه شبیه‌ساز همچنین پیش‌بینی کرد آرژانتین در اولین دیدار خود بوسنی را سه بر صفر شکست می‌دهد. سپس با چهار گل ایران را می‌برد و در بازی سوم خود با نتیجه‌ سه بر دو نیجریه را شکست خواهد داد.

همچنین آرژانتین با برتری برابر فرانسه و آلمان به فینال این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند و در آنجا مغلوب برزیل خواهد شد.

این برنامه شبیه‌ساز همچنین گل‌های بازی ایران و آرژانتین را نیز پیش‌بینی کرد که در آن گل‌های آرژانتین را اشکان دژاگه گل به خودی در دقیقه‌ 35 ، سرخیو آگرو دو بار در دقایق 44 و 73 و اریک لاملا در دقیقه‌ 86 به ثمر می‌رسانند.

از نکات جالب پیش‌بینی بازی ایران و آرژانتین تعداد شوت به دروازه‌ این دو تیم است که آرژانتین 22 شوت و ایران تنها یک شوت به سمت دروازه‌ آرژانتین خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها