سرمربی یوونتوس می گوید اینکه یوونتوس قهرمان این فصل می شود محرز است اما هدف بعدی این است که با اقتدار و به فاصله چند هفته به پایان لیگ قهرمان شوند.
کد خبر: ۶۵۴۱۲۳
کونته: یوونتوس باید با اقتدار قهرمان شود

سایت جام جم ورزشی - یوونتوس در هفته‌ بیست و هفتم رقابت‌های سری A موفق شد در دیداری بسیار حساس فیورنتینا را با یک گل از پیش‌رو بردارد.

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پس از این بازی اظهار داشت: مقابل فیورنتینا نوسان داشتیم اما در پایان مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم. حالا دیگر نسبت به قهرمانی یوونتوس باجرات بیشتری می توانم حرف بزنم. ما قهرمانیم و بخش عمده راه قهرمانی را طی کرده ایم.

یوونتوس در حالی برابر فیورنتینا به پیروزی یک بر صفر رسید که باید پنجشنبه همین هفته‌ در لیگ اروپا به مصاف این تیم برود. کونته درباره دیدار تکراری تیمش با فیورنتینا، گفت: آماده کردن تیم برای آن دیدار سخت نیست چرا که فیورنتینا را به خوبی می‌شناسیم. رویارویی بزرگی خواهد بود. پیروزی در بازی امشب برای ما اهمیت زیادی داشت، چرا که باعث می‌شود بازیکنان با روحیه بهتری در دیدار پنجشنبه شب به میدان بروند. پیروزی برابر تیم‌های بزرگی همچون میلان و فیورنتینا در دو هفته‌ اخیر باعث می‌شود تا روی تیمی که با ما برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کند فشار آید، چرا که آنها ما را دست نیافتنی می‌بینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها