اگر در جام‌جهانی از گروه‌مان صعود کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم

کفاشیان: وینگادا توصیه کروش نیست

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: وینگادا توصیه شده‌ی کروش نیست و ما با دیدن رزومه‌اش او را انتخاب کردیم.
کد خبر: ۶۵۴۰۹۹
کفاشیان: وینگادا توصیه کروش نیست

سایت جام جم ورزشی - علی کفاشیان در حاشیه مراسم انتخاب برترین ورزشکاران سال 92 در خصوص انتخاب فدراسیون والیبال به عنوان بهترین فدراسیون گفت: ما خودمان را هیچ موقع برتر نمی‌دانیم اما خوشحالم که 3 نفر از اهالی فوتبال در این مراسم برترین شدند البته به نظرم جا داشت از فوتبال ساحلی هم در این مراسم تقدیر شود چرا که مقام‌های خوبی در سطح جهان به دست آوردند و همین برای ما افتخار بزرگی به حساب می‌آید.

وی درباره شایعاتی که مبنی بر تبانی در فوتسال و لیگ دسته اول شنیده می‌شود، افزود: ما نظارت دقیقی از چند هفته پیش روی این موضوع داشته‌ایم و تا الان هم اعتراضی در این زمینه به ما نشده است اما چون بعضی از تیم‌ها از نظر مالی کارهایی انجام می‌دهند اسمش تبانی نیست اما خوشبختانه تا امسال مشکلی نداشتیم و همه کارها خوب پیش رفته است.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که شما هم بازیگر شده‌اید، ادامه داد: ما در زندگی همیشه بازیگر هستیم و همین کارهایی هم که انجام می‌دهیم، کار بازیگری ما است!

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا بازیکنان ملی پوش در قطر به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند یا نه، تصریح کرد: رئیس فدراسیون قطر در این باره قول‌هایی به ما داده اما باشگاه‌های آنها برای جذب بازیکنان ایرانی پول‌هایی هزینه کرده‌اند و حالا می‌خواهند در جام‌هایی که برگزار می‌کنند از این بازیکنان بهره‌برداری کنند. 50 درصد به ما قول داده‌اند که این بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه شوند که اگر این اتفاق بیفتد وضع تیم ملی خیلی خوب خواهد شد.

کفاشیان در مورد باخت به گینه که به گفته کارشناسان فوتبال به دلیل عدم بازی‌های تدارکاتی اتفاق افتاد و فدراسیون فوتبال در این زمینه چه برنامه‌هایی دارد، اظهار داشت: به هر حال ما بازی‌هایی برگزار می‌کردیم که البته در قالب بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا بود. ما نیاز داریم که بازیکنان‌مان که در لیگ داخلی هستند تلاش بیشتری کنند. باید از نظر بدنسازی و سرعت خودمان را بالاتر ببریم و قطعاً نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری هم داریم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آرزوهای ورزشی و غیر ورزشی‌تان در سال 93 چیست، گفت: آرزوهای زیادی در این سال دارم اما درباره آرزوی‌های غیرورزشی‌ام باید بگویم که می‌خواهم در سال 93 یوزپلنگ شکار کنم! اما در بعد ورزشی باید بگویم که سال 93 سال مهمی برای ما است که جام جهانی را در پیش داریم و امیدوارم که حضور خوبی هم در این رقابت‌ها داشته باشیم و اگر بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم کار بسیار بزرگی انجام داده‌‌ایم البته آرزوی دیگری هم دارم و آن این است که در بازی‌های آسیایی بتوانیم حداقل مقام دور قبل‌مان را تکرار کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید فقط به مشاوره‌های کروش اهمیت می‌دهد یا نظر کمیته ملی المپیک هم در این میان مهم است، افزود: کی‌روش هیچ مشاوره‌ای در این باره به ما نداده است. وینگادا انتخاب خودمان است و کی‌روش هم فقط او را تأیید کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر وینگادا توصیه کروش نبود پس او را با چه رزومه‌ای انتخاب کرده‌اند، اظهار داشت: شما اگر رزومه‌ وینگادا را ببینید متوجه می‌شوید که در تیم‌های خوبی مربیگری کرده و سابقه درخشانی در تیم‌های جوانان و امید دارد. او موفقیت‌هایی هم در تیم ملی پرتغال داشته و با این تیم در اروپا هم به موفقیت رسیده است برای ما مهم این است که با نسل‌های جوان خوب کار می‌کند او مربی توانمندی است و اگر مربی دیگری نصف رزومه او را داشت ما فرد دیگری را انتخاب می‌کردیم.

کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود حضور وینگادا به دلیل هماهنگی‌هایش با کروش بوده، تصریح کرد: کی‌روش او را یک بار کنار خودش در بازی‌های قطر آورد و ما هم رزومه‌اش را پسندیدیم. او مربی‌ای است که می‌تواند وظایفش را خوب انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پایان در خصوص اینکه در مصاحبه‌ای گفته بود پولی که از اسپانسر گرفته‌اند تمام شده، افزود: پولی که اسپانسر به ما داد تمام شده و اگر می‌خواهید از ریز آن مطلع شوید به فدراسیون بیایید تا ریزش را در اختیارتان قرار دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
وقتی شما رییس فدراسیون جایی باشی مگر امكان داره تیم صعود نكنه!
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
وقتی شما رییس فدراسیون جایی باشی مگر امكان داره تیم صعود نكنه!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها