بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

کاله از ارومیه انتقام گرفت

کد خبر: ۶۵۳۹۵۰
کاله از ارومیه انتقام گرفت

در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال کاله 3 بر یک ارومیه را شکست داد تا تکلیف فینالیست در بازی سوم این دو تیم مشخص شود.

سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شاهد حضور حدود 2 تا 3 هزار هوادار آملی و ارومیه‌ای بود که برای تشویق تیم محبوب‌شان به سالن آمده بودند. شهرداری ارومیه که بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی را 3 بر صفر به سود خود تمام کرده بود، در بازی برگشت انگیزه زیادی داشت تا کار را تمام کند. ارومیه‌ها ست اول مسابقه را طوفانی آغاز کردند و 25 – 19 پیروز شدند. بازی خوب پوریا فیاضی و سعید مصطفی‌وند باعث شد تا آن‌ها در ست اول بازی با اختلاف 6 امتیاز پیروز شوند اما در ادامه پاس‌های طلایی نیکو پاسور هلندی تیم کاله جواب داد تا کاله دو ست پیاپی را به سود خود تمام کند. فرهاد ظریف، لیبروی کاله نقش موثری در پیروزی تیمش در این مسابقه داشت. او به تنهایی چند امتیاز را در ناباوری برای کاله به ارمغان آورد.

به این ترتیب کاله 3 بر یک و با امتیازهای 25 – 19 ، 23 -25 ، 20 -25 و 25-22 پیروز شد. به این ترتیب با احتساب نتیجه رفت و برگشت در نیمه نهایی هر دو تیم یک پیروزی به دست آوردند و تکلیف فینالیست در بازی سوم این دو تیم که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها