فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 184 سارق و مالخر طی پنج ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۷۸۹
تهران‌تکانی پلیس از سارقان و مالخران

سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در حاشیه عملیات دستگیری سارقان و مالخران خودرو، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم، بحث سرقت داخل و لوازم خودرو بود، گفت: در یک عملیات کم‌سابقه طی پنج ساعت گذشته تعداد زیادی سارق و مالخر بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه میزان اموال مکشوفه از این سارقان و مالخران بسیار زیاد است، افزود: در این عملیات تعداد 184 سارق و مالخر دستگیر شدند که این افراد پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار داده خواهند شد و امیدواریم قوه قضاییه به مانند همیشه برخورد سخت و قاطعی با این افراد داشته باشد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه عمده افراد دستگیر شده دارای سابقه هستند، اظهار کرد: این عملیات با کمک همه پایگاه‌ها و کلانتری‌های سراسر تهران در همه مناطق پایتخت اجرایی شد.

سردار ساجدی‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین عملیات‌های پلیس با توجه به نزدیکی به ایام نوروز در حوزه برخورد با سارقان خرد است، افزود: در 12 ماه اخیر 1015 باند در حوزه‌های مختلف منهدم شدند که بیشتر این باندها در حوزه سرقت خرد بوده است.

وی در مورد تمهیدات پلیس برای افزایش امنیت خریدهای عید، با اشاره به افزایش تعداد گشت‌های پیاده و خودرویی به خصوص در طول شب، گفت: سعی داریم که در حوزه ترافیکی نیز اقدامات موثری انجام دهیم.

رییس پلیس پایتخت در مورد تامین امنیت تهران در ایام نوروز نیز، گفت: در دو سال اخیر بحث ایجاد ایستگاه‌های پلیس در مناطق تهران در دستور کار قرار گرفت که با توجه به احساس امنیتی که این ایستگاه‌ها ایجاد کرد، نوروز 93 نیز برپایی این ایستگاه‌ها با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت. همچنین از مراکز آموزشی نیز نیرو دعوت شد تا میزان امنیت در تهران افزایش یابد.

سردار ساجدی‌نیا در مورد تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال نیز افزود: کشفیات خوبی در این راستا انجام شده است که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها