بدون علت نیست که پلیس برای استفاده از موبایل هنگام رانندگی جریمه های سنگینی را در سراسر جهان تعیین کرده است. در این فیلم واقعی بیننده شاهد تصادفی شدید خواهد بود که تنها علت آن استفاده راننده ای از موبایل هنگام رانندگی است.
کد خبر: ۶۵۳۵۷۳
موبایل عامل تصادف حیرت آور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سی تی وی نیوز، روز 4 مارس (13 اسفند) در جاده کنورا در ایالت اونتاریو کانادا هوا آفتابی و صاف بود. در آن روز در این جاده کفی دید برای رانندگی عالی بود. اتومبیل رالف اورت آیرلند مجهز به دوربین روی داشبورد بوده که تمام جزییات تصادف شدیدش را ثبت کرده است.

رالف با سرعت مطمئن در جاده کنورا حرکت می کرد که ناگهان از یک جاده فرعی راننده یک وانت که یدکشی نیز به آن متصل بود به وسط جاده اصلی می آید. رالف حتی امکان گریز از تصادف را نداشت.

اتومبیل او به شدت به کمر وانت متخلف برخورد می کند. براساس تصاویر ویدئویی ثبت شده راننده وانت هنگام خروج از جاده فرعی و گردش به چپ درحال صحبت با موبایلش بود و کمترین توجهی به جاده نداشت.

این راننده متخلف اشتباه خود را پذیرفته است. خوشبختانه به رغم شدت تصادف هیچ یک از سرنشینان 2 اتومبیل دچار جراحاتی جدی نشدند. در واقع، آنها عمرشان به دنیا باقی بود.

این فیلم عبرت انگیز را با هم ببینیم. بهرام افتخاری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
۰
۰
درس عبرتی است برای رانندگانی كهزود جو گیر می شوند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها