بداخلاق‌ها بازهم گریبان والیبال را گرفتند

سعید معروف : به زبان آذری فحش دادم ، کسی متوجه نشد !

کد خبر: ۶۵۳۳۴۱
سعید معروف : به زبان آذری فحش دادم ، کسی متوجه نشد !

فحاشی بازیکنان شاخص و ملی پوش والیبال در جریان مسابقه نیمه‌نهایی تیم‌های متین ورامین و میزان خراسان متن زیبای مسابقه را تحت تاثیر قرار داد.
تیم‌های والیبال متین ورامین و میزان خراسان در مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ برتر روبروی هم به میدان رفتند. این دیدار تا امتیازهای پایانی برای هر دو تیم پایاپای پیش رفت اما حاشیه‌های به وجود آمده در این مسابقه موجب شد تا دو تیم به جریان داوری اعتراض داشته باشند و همچنین تماشاگران و مسئولان فدراسیون شاهد صحنه‌های زشتی از فحاشی بازیکنان شاخص ملی پوش و اعتراض‌های مکرر به داوری باشند.

در جریان مسابقه سعید معروف کاپیتان تیم ملی و متین ورامین بارها به داور معترض شد. همچنین وی به همراه احسن‌الله شیرکوند در جریان مسابقه فحاشی کردند البته سعید معروف در توضیح رفتار خود در جمع خبرنگاران گفت: به زبان آذری فحش دادم و کسی متوجه آن نمی‌شد!

همچنین در جریان این مسابقه سعید معروف می‌خواست توپی را که به اوت می‌رفت جمع کند و تلاش کرد از روی تابلوهای تبلیغاتی بپرد اما موفق نشد. به دنبال این موضوع وی به تابلوی تبلیغاتی مسابقه لگد زد و 3 تابلو تبلیغاتی روی زمین افتاد.

بازیکنان دو تیم به جریان داوری اعتراض داشتند و این موضوع کاملا جریان بازی را تحت الشعاع قرار داده بود. در نهایت متین ورامین این مسابقه را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان برد. این در حالی بود که تمام اعضای تیم میزان خراسان به ویژه مربیان این تیم نسبت به داوری و مماشات با بازیکنان ملی پوش متین ورامین گلایه داشتند.

حاشیه‌های این بازی به میدان مسابقه ختم نشد حتی پس از بازی هم بین یکی از مربیان تیم متین ورامین و چند خبرنگاری که از او سوال می‌پرسیدند قدری تنش به وجود آمد که با اقدام سایر مسئولان این تنش ها برطرف شد.

پیش از این نیز در جریان مسابقات لیگ والیبال برخی از ملی پوشان شاخص نظیر حمزه زرینی، رفتارهای غیر اخلاقی و اعتراض‌های شدید‌الحنی را به داور بای انجام می‌دادند اما تقریبا کمیته انضباطی فدراسیون با بداخلاقی‌های هیچ یک از ملی پوشان برخورد قاطعی انجام نداد. همین موضوع موجب شد تا برخی از اهالی والیبال به ایجاد حاشیه‌ی امنیت برای بازیکنان تیم ملی در جریان مسابقات باشگاهی معترض شوند. یکی از مسئولان تیم میزان خراسان که نخواست اسمش فاش شود گفت: "تمام فیلم‌ صحنه‌هایی که در این مسابقه می‌توانست برای میزان امتیاز داشته باشد اما به سود متین ورامین سوت زده شده را جمع کرده و به کمیته انضباطی فدراسیون تحویل می‌دهیم اما چه فایده که جریان بازی در نهایت به سود حریف چرخید. فکر نمی‌کنم کمیته انضباطی تا بازی دوم ترتیب اثری دهد و هر اتفاقی بیافتد تیم ما ضرر کرده است."

به گزارش ایسنا ، حاشیه‌های لیگ برتر والیبال و ویرس بداخلاقی در این ورزش 2 سال است که گریبان‌گیر مسابقات داخلی شده است. سال گذشته لیگ برتر والیبال در بازی‌های حساس شاهد درگیری لفظی و فیزیکی بازیکنان مختلف بود. فدراسیون والیبال درسال 1392 تصمیم گرفت تا با تغییر برخی از قوانین از حساسیت مسابقات مرحله مقدماتی بکاهد اما متاسفانه امسال با صعود 4 تیم به نیمه‌نهایی و حساسیت بازی‌های رو در رو برای صعود به فینال بار دیگر بداخلاقی در والیبال شایع شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها