امیر قلعه نویی گفت : از اینکه لوتار ماتیوس علی دایی را "علی " خطاب می کرد لذت بردم .
کد خبر: ۶۵۳۱۷۳
ماتیوس به دایی می‌گفت "علی" لذت می‌بردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش دیدار سختی برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا دارد به آخرین وضعیت آبی پوشان برای دیدار روز سه شنبه اشاره کرد و گفت: بعد از باختی که برابر الشباب آوردیم شرایط ما سخت شد و برخی بازیکنان نیز به علت مصدومیت نتوانستند کنار ما باشند. ضمن اینکه بازیکنی مثل اکبرپور نباید آن مصاحبه را در مورد باشگاه انجام می داد.
امیر قلعه نویی در پایان تمرین عصر امروز جمعه تیم فوتبال استقلال به خبرنگاران حاضر در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی گفت: بعد از باخت به الشباب شرایط خوبی نداشتیم و مصدومان زیادی روی دست ما ماندند. الان هم به درستی نمی دانیم که روز سه شنبه کدام بازیکنان را در اختیار داریم. البته با برگشتن خسرو حیدری خیلی از مشکلات ما حل می شود اما آندو را از دست داده ایم.

وی در ارزیابی فنی اش از تیم فوتبال الریان گفت: فیلم دیدار این تیم برابر الجزیره را دیدم. انها تیم خوبی هستند که در لیگ قهرمانان آسیا بهتر از لیگ داخلی نتیجه گرفته اند. در زمین تاکتیک های مختلفی را امتحان می کنند و قطعا به دنبال پیروزی برابر استقلال هستند. ما بازی سختی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم از این دیدار با دست پرخارج شویم.

به گزارش مهر ، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سیاوش اکبرپور نباید در مورد مشکلات باشگاه با رسانه‌ها گفتگو می‌کرد، افزود: اصل مصاحیه سیاوش غلط است. حتی اگر فرض بگیریم باشگاه مشکلات مالی دارد نباید این مسائل به رسانه ها کشیده شود. من به اکبرپور گفتم نباید آن مصاحبه را انجام می داد و مشکل را درون خانواده حل می کرد. واقعیت این است که آقای فتح الله زاده هر چه پول آمده را بین بازیکنان تقسیم کرده و سهمی که باید باشگاه می آورده را انجام داده است. بقیه را باید دولت کمک می کرد که به خاطر تغییرات و جابجایی این اتفاق رخ نداده است.

وی در ادامه به شعارهای هوادران استقلال علیه بازیکنان در پایان دیدار برابر الشباب اشاره کرد و گفت: من خودم در رختکن به بازیکنان تشر می زنم و نقاط ضعف آنها را گوشزد می کنم. دیگر تماشاگران نباید با بازیکنان اینگونه رفتار کنند. این عادلانه نیست. این بازیکنان با شرایطی که امسال داشتند عین غیرت هستند و نباید آنگونه علیه شان شعار داده می شد. این بازیکنان با کوهی از مشکلات امسال برای استقلال همه وجودشان را گذاشته اند و بازی کرده اند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته شده که شما نمی خواهید بازیکنان زیادی از استقلال به تیم ملی دعوت شود گفت: این مسائل خنده دار است و آنهایی که این اخبار را بیرون داده بودند را 5 میلیون تومان جریمه کردم. هر چقدر بازیکنان استقلالی حاضر در تیم ملی بیشتر باشد باعث افتخار ماست. مگر در بازی با کره که اسکلت اصلی را بازیکنان استقلال تشکیل می داد ما افتخار نکردیم. الان هم خوشحال می شویم که بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند.

وی در مورد ارزیابی اش از دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر گینه نیز گفت: باید ببینیم هدف کادر فنی از برگزاری این بازی چیست و به دنبال چه اهدافی است. طبیعتا همین که این بازی برگزار شده خیلی خوب است اما باید کادر فنی پاسخ بدهد که هدفش از این بازی چه بوده و به دنبال چه مواری بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور لوتار ماتیوس در ایران و دیدارش با علی دایی گفت: وقتی بازیکن بزرگی مثل ماتیوس به ایران می‌‎آید، اتفاق بزرگی رخ داده است. البته من این برنامه را به طور کامل ندیدم اما وقتی ماتیوس دایی را با اسم علی صدا می‌زد، لذت می‌بردم و کار قشنگی بود. بعد ما در داخل دایی را اذیت می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
روشنگر
Australia
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
جناب قلعه نویی محض اطلاع باید بگم كه در خارج از كشور كسی كس دیگه رو با فامیلش صدا نمی زنه. هرچه قدر هم كه یكی از طرفین ادم بزرگی باشه رسم بر این كه با اسم كوچیك هم دیگه رو صدا می زنند. شما زیادی كیف نكن چون رسم همینه و این نشان از بزرگی یك نفر و یا دوستی زیاد نیست. هرجند كه دوستی با ماتئوس چندان هم نشانه بزرگی نیست. كی ما ایرانیها میخواهیم این فرهنگمون رو درست كنیم خدا میدونه.
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
دمت گرم امیر درود بر دایی
امیر علی ع
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
امیر و علی پهلوان و قهرمان ما هستن خدایا هرچه انسان با معرفت را حفظ بفرما .
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
هموطن عزیز اقای روشنگر فقط جهت اطلاع بعرض میرسانم كه اگر به اخبار وگزارش ورزشی گوش فرا دهید متوجه خطای خویش خواهید شد مثلا رونالدو یا مسی و فزگوسن یا اوباما و پوتین و و و...امبدوارم كه متوجه خطای خود شده باشین
روشنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
یوسف ع- با سلام به شما هموطن گرامی. مشكل شما این هست كه در داخل ایران زندگی می كنید و بنده در خارج از ایران زندگی می كنم. اگر مرجع شما اخبار هست بنده اینجا در كوچه و خیابان و اخبار و محل كار تنها ادمهایی رو می بینم كه همدیگر رو فقط با اسم كوچك صدا می زنند. البته شاید قلعه نویی هم فقط اخبار ایران رو گوش می كنه. امیدوارم شما به اشتباه خود پی برده باشید.
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
روشنگر عزیز بنده مدت 25 ساله كه خارج از كشور زندگی می كنم و به چهار زبان زنده براحتی صحبت میكنم ودر حال حاضر مدیریت یك هتل رادر دبی بعهده دارم
دانیال الف
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
روشنگر جان خیلی ها هستن كه به خارج فرار كردن اینكه دلیل نمیشه
حاج اقا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
۰
۰
روشنگرارجمند درود بر ایران وایرانی یعنی شما خارج تشریف دارید حرفای شما برای ما حجته.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها