مدیر شبکه قرآن گفت: برنامه «اسراء» برنامه ای با محوریت اذان، دعا، مداحی و قرائت تقلیدی از اساتید برتر قرآنی از جمله عبدالباسط و منشاوی است که توانسته در این سه سال مخاطبان زیادی را جذب کند.
کد خبر: ۶۵۳۱۵۱
«اسراء» برنامه ای با محوریت اذان، دعا، مداحی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات تلویزیونی قرآنی «اسراء» بعدازظهر امروز با حضور حسن گروسی، رییس شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن و حجت‌الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و جمعی از اساتید برتر و مدیران قرآنی کشور در سالن کوثر صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، حسن گروسی ضمن بیان این موضوع که مخاطبان برنامه «اسراء» چندین برابر شده و هچنان در حال افزایش است، گفت: از تمامی مخاطبان تقاضا دارم تا از طریق راه‌های ارتباطی، همچنان با نقطه نظراتشان ما را در ادامه این راه خطیر بیش از گذشته همراهی کنند.

وی با ابراز خرسندی از این موضوع که در روز ولادت مفسر قرآن کریم حضرت زینب (س) مراسم اختتامیه برنامه قرآنی «اسراء» برگزار شده است، افزود: برنامه «اسراء» برنامه ای با محوریت اذان، دعا، مداحی و قرائت تقلیدی از اساتید برتر قرآنی از جمله عبدالباسط و منشاوی است که توانسته در این سه سال مخاطبان زیادی را جذب کند و سری جدید این برنامه نیز که در اردیبهشت سال 93 آغاز می شود با برنامه ریزی‌های جدید و دقیقی که صورت گرفته برنامه ای بسیار جذاب تر خواهد بود.

مدیر شبکه قرآن اظهار کرد: طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته حدود 90 درصد مخاطبان این برنامه رضایت کامل خود را اعلام کرده‌اند که این مسئله را باید به تمامی عوامل تولید برنامه «اسراء» و کارشناسان تبریک گفت.

گروسی در پایان تأکید کرد: هدف از برنامه «اسراء» کشف استعداهایی است که تا به حال در جامعه مغفول مانده و مسلما شناخت این استعدادها فضای جامعه را به سمت احیا هر چه بیشتر قرآن در جامعه پیش خواهد برد بنابراین امیدواریم در سال های آینده نیز بروز استعدادها و پدیده های دیگر را در رشته های قرائت و حفظ قرآن، دعا و مداحی شاهد باشیم.‬

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها