پیشکسوت داوری مطرح کرد

قهرمانی تبانی نکرد

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان گفت:‌ فکر می‌کنم کسانی از داخل کشور هستند که بر علیه قهرمانی در مجامع بین‌المللی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۳۰۹۰
قهرمانی تبانی نکرد

سایت جام جم ورزشی - علی خسروی در خصوص صحبت‌هایی که این روزها درباره ورود فیفا به پرونده قضاوت محسن قهرمانی شنیده می‌شود، گفت: با شنیدن این اخبار برای من چند سؤال پیش می‌آید. آیا سال گذشته شهرداری تبریز که تبانی‌اش اثبات شد فیفا به این پرونده ورود کرد؟ آن موقع چند نفر و چند تیم محروم بودند آیا فیفا به این پرونده ورود کرد؟ جالب اینجاست که در پرونده اخیر فقط بحث محسن قهرمانی وجود دارد اما نامی از خیلی از طرفین در این میان شنیده نمی‌شود و باید پرسید چرا فقط قهرمانی؟!

به نقل از فارس، وی ادامه داد: اگر طبق قوانین این پرونده به فیفا گزارش شده چرا درباره تیم فوتبال شهرداری تبریز این اتفاق نیفتاد؟ چرا فدراسیون ورود پیدا نکرد؟ آقای علیپور هم گفته موضوع قهرمانی تبانی نیست بلکه رفتار غیرحرفه‌ای است چون اثبات تبانی به این سادگی‌ها نیست چرا که باید 10 کارشناس خبره داوری بازی را ببینند و بعد راجع به تبانی نظر بدهند. اما قهرمانی تبانی نکرده و محرومیت او به دلیل رفتار غیرحرفه‌ ای بوده که من هم با این موضوع موافق هستم و حد این مسئله مشخص است، اما این رفتارها یعنی چه؟

خسروی افزود: فکر می‌کنم از داخل کشور همکاران قهرمانی باعث شدند که این اتفاق بیفتد و کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌‌ای و کمیته انضباطی باید دست به کار شوند تا مشخص شود که چه کسانی در این میان آتش‌بیار معرکه شده‌‌اند.

داور پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از هجمه‌هایی که علیه قهرمانی صورت گرفته، تصریح کرد: اگر کسی قتلی انجام بدهد حکم او اعدام یا دیه است اما حالا که آبروی شخصی را می‌بریم چیست؟ آیا کسی به فکر آبروی خانواده قهرمانی است؟ باید مشخص شود که چه کسانی از بازگشت قهرمانی به داوری می‌ترسند و هراسانند. خود قهرمانی قبول کرده اشتباه کرده و رفتار غیرحرفه‌ای انجام داده اما تبانی نکرده و اگر تبانی در میان بود باید تیم تبانی‌کننده همانند شهرداری تبریز به لیگ دسته دوم سقوط می‌کرد. به نظرم این پرونده باید مجددا بررسی شود چرا که ما داورانی داشته‌ایم که به مجامع بین‌المللی اعلام می‌کردند فلان کمک داور سیگار می‌کشد و یا او را با هم در یک تیم نگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها