گزینه‌های کارلوس کرش برای بازی در پست هافبک میانی تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل

در جستجوی شماره 8

یک سایت خبری نیجریه‌ای ضمن پرداختن به دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با گینه، تاکید کرده که گینه راه پیروزی برابر ایران را به نیجریه نشان داده است.
کد خبر: ۶۵۳۰۳۹
گینه با شکست ایران، نیجریه را دلگرم کرد

سایت جام جم ورزشی - تیم‌های ملی فوتبال ایران، نیجریه، بوسنی و آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل با همدیگر همگروه هستند. این چهار تیم روز چهارشنبه گذشته در دیدارهای تدارکاتی به مصاف تیم‌های مختلفی رفتند. ایران در ورزشگاه آزادی برابر گینه با نتیجه یک به 2 شکست خورد. تیم مصر هم موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر بوسنی به برتری برسد. نیجریه و آرژانتین هم به ترتیب برابر مکزیک و رومانی به نتیجه تساوی رسیدند.

در پایان این مسابقات، سایت نیجریه‌ای "کامپلیتلی اسپورت" به شکست بوسنی و ایران مقابل دو تیم آفریقایی اشاره و تاکید کرده است که پیروزی مصر و گینه دلگرمی خوبی برای نیجریه بوده و راه پیروزی در جام جهانی را به نیجریه نشان داده است.

به گزارش مهر این سایت در بخش دیگری از گزارش خود آورده: "تیم مصر موفق شد در نیمه اول دو گل به بوسنی بزند و در نهایت پیروز شود. همچنین تیم گینه در نیمه اول توسط مهاجم میلانی خود یعنی کوین کونستانت و ابراهیم ترائوره دو گل به ایران زد. 10 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم رضا قوچان‌نژاد موفق شد برای ایران گلزنی کند ولی بازی با همین نتیجه 2 بر یک به اتمام رسید".

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها