باشگاه الجزیره امارات با درخواست باشگاه استقلال برای تاخیر یک روزه بازی دو تیم در آخرین هفته دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد تا این دیدار در همان موعد مقرر خود یعنی 27 اسفند برگزار شود.
کد خبر: ۶۵۳۰۱۲
مخالفت باشگاه الجزیره با درخواست استقلال

استقلال در آخرین بازی خود در مرحله رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید سه شنبه 27 اسفند در ورزشگاه آزادی از الجزیره امارات پذیرایی کند.

باشگاه الجزیره امارات با درخواست باشگاه استقلال برای به تاخیر انداختن یک روزه این دیدار مخالفت کرد. این خبری بود که سایت عربی کوره منتشر کرد.

این سایت عربی نوشت: باشگاه الجزیره امارات با درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار دو تیم در 19 مارس(28 اسفند) مخالفت کرد تا این دیدار در همان موعد مقرر خود یعنی 18 مارس(27 ) اسفند برگزار شود.

استقلال در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا با یک گل در ورزشگاه آزادی برابر الشباب عربستان تن به شکست داد تا در قعر جدول رده بندی قرار گیرد این در حالی است که الجزیره با نتیجه سه بر دو الریان قطر را شکست داد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به الشباب در صدر قرار گیرد.

آبی پوشان پایتخت در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه 20 اسفند در قطر به مصاف الریان می‌روند دیداری که برای دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تساوی برای هیچ کدام از آنها نمی‌تواند نتیجه‌های رضایت بخش باشد چرا که در صورت تساوی شانس دو تیم برای صعود به دور بعد با توجه به شکست در دیدار نخست کم می‌شود همین مسئله باعث شده است تا دو تیم تنها به پیروزی در این دیدار فکر کنند.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها