به دست کودک بهبود یافته از سرطان

کلینیک تخصصی گوش، حلق و بینی محک افتتاح شد

کریم باقری و بازیکنان پرسپولیس عصر امروز با حضور در بیمارستان محک با کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۵۲۹۲۲
اشک ها و لبخندها در دیدار  سرخ ها با کودکان سرطانی

به گزارش حام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ درپی حضور علی دایی و همسرش در بیمارستان محک و هماهنگی های به عمل آمده عصر دیروز کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس به اتفاق محمد نوری، حمید علی عسگری و فرزاد حاتمی به بیمارستان محک رفته و لحظاتی را در کنار کودکان سرطانی این بیمارستان سپری کردند.

لحظاتی فراموش نشدنی که با اشک ها و لبخندها همراه بود.

اعضای تیم پرسپولیس در بدو ورود با استقبال مسئولان محک و برخی از والدین کودکان مواجه شده و ابتدا در اقامتگاه این بیمارستان حضور یافته و با والدین کودکان سرطانی دیدار و گفتگو کردند.

کریم باقری و شاگردانش سپس در قسمتی از بخش های این بیمارستان رفته و با کودکان سرطانی دیدار کردند.

کریم باقری بارها تکرار کرد که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس حامی و پشتیبان شما بوده و هر کار و امری داشته باشد ما با تمام وجود در خدمت شما هستیم.

گفتگو های خودمانی اعضای تیم پرسپولیس با کودکان بیمارستان محک با اشک ها و لبخندهایی همراه بود که حکایت از ناراحتی سرخپوشان از وضعیت برخی از این کودکان داشت.

برخی از این کودکان که طرفدار استقلال بودند عدد 4 را به کریم باقری و بازیکنان نشان می دادند و کریم باقری که 110 شاخه گل با خود آورده بود به طرفداران استقلال 4 گل هدیه می کرد.

دوست داران پرسپولیس نیز عدد 6 را نشان می دادند و سرخپوشان نیز سعی می کردند ارادت و محبت خود را به آنها نشان دهند.

کریم باقری، حمید علی عسگری، محمد نوری و فرزاد حاتمی در برخی لحظات به بهانه های مختلف از اتاق خارج می شدند و اشک های خود را پاک می کردند.

آنها سعی می کردند در دیدار با کودکان سرطانی روحیه ای بشاش داشته و با آنها خوش و بش نمایند.

داود کاشانی عضو گروه تدارکات پرسپولیس و حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس نیز از جمله افرادی بودند که در این بیمارستان حضور یافته بودند.

علی دایی و همسرش قصد دارند برنامه های دیگری تدارک دیده و اعضای تیم پرسپولیس و سایر ورزشکاران را به حضور در این بیمارستان و دیدار با کودکان سرطانی دعوت نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها