تیم ملی فوتبال عراق با پیروزی برابر چین در انتخابی جام ملت‌های آسیا 2015 صعودش را به این رقابت‌ها نهایی کرد.
کد خبر: ۶۵۲۸۳۹
تکلیف تیم های صعود کننده به جام ملت ها مشخص شد

در انتخابی جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا هفت دیدار از گروهای مختلف برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم ملی فوتبال عراق موفق شد با نتیجه سه بر یک چین را از پیش رو بردارد و با 9 امتیاز صعودش را به مرحله گروهی نهایی کند. در این گروه عربستان با 13 امتیاز صعود خود را به عنوان تیم نخست نهایی کرده است. چین هم به عنوان بهترین تیم سوم به دور بعد راه یافت.

گروه A

در دیدار نخست این گروه عمان موفق شد با نتیجه سه بر یک سنگاپور را از پیش رو بردارد. در دیگر دیدار اردن با نتیجه دو بر یک سوریه را از پیش رو برداشت. در این گروه عمان با 14 امتیاز و اردن با 12 امتیاز به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نهایی راه‌ یافتند.

گروه E

در این گروه دو دیدار برگزار شد. در دیدار نخست جدال دو تیم امارات و ازبکستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دیگر دیدار برگزار شده از این گروه ویتنام موفق شد با نتیجه سه بر یک هنگ هونگ را از پیش رو بردارد.

در این گروه امارات با 16 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی صعود کرد. ازبکستان هم با 11 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله گروهی راه یافت.

گروه D

در نخستین دیدار این گروه یمن در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر یک برابر مالزی تن به شکست داد. در دیگر دیدار این گروه قطر در دوحه به مصاف بحرین رفته است که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

در این گروه بحرین با 13 امتیاز و قطر با 12 امیتاز صعود خود را به دور نهایی مسجل کرده‌اند.

پیش از این هم ایران و کویت صعود خود را از گروه B به دور نهایی مسجل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها