در پی شکستن رکورد گلزنی برای تیم ملی پرتغال

رونالدو: این رکورد برایم خاص است

انتقاد سرمربی آرسنال از سبک بازی کردن بایرن مونیخ

ونگر: بایرن هاینکس از بایرن پپ قوی‌تر بود

سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است خطری که از جانب شاگردان یوپ هاینکس مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تهدید می‌کرد، بیشتر از خطری است که مواجه شدن با شاگردان پپ گواردیولا دارد.
کد خبر: ۶۵۲۵۲۸
ونگر: بایرن هاینکس از بایرن پپ قوی‌تر بود

سایت جام جم ورزشی - سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است خطری که از جانب شاگردان یوپ هاینکس مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تهدید می‌کرد، بیشتر از خطری است که مواجه شدن با شاگردان پپ گواردیولا دارد.

به نظر آرسن ونگر بایرن مونیخی که یوپ هاینکس هدایت آن را برعهده داشت، قوی‌تر از بایرنی است که اکنون پپ گواردیولا سرمربی آن است.

ونگر که تیمش در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری در خانه با نتیجه 2 برصفر به مردان گواردیولا باخته است، در گفت‌وگو با شبکه یورو اسپورت اظهار داشت: پارسال، ریبری و روبن در کنار هم بازی می‌کردند و هر دوی آنها روی فرم بودند. به همین دلیل فکر می‌کنم که آن تیم با قدرت بیشتری پیشروی می‌کرد.

ونگر افزود: امسال بایرن مونیخ بازی را ارائه می‌کند که با آن مالکیت به مراتب بیشتری بر توپ دارد اما من فکر می‌کنم که تیم تحت هدایت یوپ هاینکس از این تیم خطرناک‌تر بود و ما این موضوع را در بازی اخیر بایرن مونیخ و آرسنال دیدیم. آرسنال با اینکه 10 نفره بازی می‌کرد آنقدرها به دردسر نیفتاد و به بایرن مونیخ اجازه نداد موقعیت‌های چندانی خلق کند.

یک هفته پس از آنکه آرسنال در خانه‌اش به باواریایی‌ها باخت،‌ رئال مادرید با پیروزی 6 بر یک در خانه شالکه راهش را برای حضور در جمع 8 تیم پایان لیگ قهرمانان اروپا هموار کرد، اتفاقی که به نظر ونگر نشان دهنده قدرت کهکشانی‌ها به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا بود.

وی تصریح کرد: رئال مادرید در حال حاضر تیمی است که از هر نظر تعادل دارد. به عقیده من این رئال متعادل‌ترین تیم در این فصل از رقابت‌های اروپایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها