سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال تهران با گفت و گویی که امروز انجام داد می تواند دو دستگی های زیادی را در تیمش ایجاد کند.
کد خبر: ۶۵۱۷۵۳
بی غیرت کسی است که اندازه 7 بازیکن پول می گیرد

سایت جام جم ورزشی - این مهاجم استقلال که البته در این فصل توفیق چندانی در باز کردن دروازه تیم های حریف نداشته ضمن معرفی کردن خود به عنوان یکی از برترین مهاجمان تاریخ باشگاه استقلال درباره نگرفتن حق و حقوقش از باشگاه و شعار "بازیکن بی غیرت نمی خواهیم" هواداران صحبت های جالبی با فارس کرده است که خلاصه این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

*ما 6- 7 بازیکن در تیم‌مان داریم که نزدیک به 100درصد پول خود را گرفته‌اند و بازیکنی داریم که یک درصد از قراردادش را هم دریافت نکرده ولی متأسفانه لقب بی‌غیرت می‌شنود. آقایان هوادار بی‌غیرت کسی است که پولش را گرفته باشد و هر جور دلش می‌خواهد تمرین و بازی کند نه منی که هر جا گفتند بازی کردم و یک ریال هم تا همین امروز نگرفته‌ام.

*اگر من اکبرپور بی‌غیرت بودم دفاع راست، هافبک وسط، مهاجم و هافبک دفاعی بازی نمی‌کردم. ببینید یک مدافع را می‌توان به خط حمله برد چون بازی در خط حمله زیاد کار سختی نیست ولی یک مهاجم را نمی‌توان به خط دفاع آورد چون این پست تخصصی محسوب می‌شود. اگر سیاوش اکبرپور امسال کارایی‌اش پایین آمده به این دلیل است که در 10 پست مختلف بازی می‌کند.

*من تا زمانی که مهاجم بودم 55 گل برای استقلال زدم و یکی از 4- 5 مهاجم برتر تاریخ این باشگاه هستم اما تماشاگر با یک شعار بی‌موقع بازیکنی را که زحمت کشیده خراب می‌کند. من فقط در مورد خودم صحبت نمی‌کنم و خیلی حرف‌ها دارم اما انصافا مردم همه چیز را در نظر بگیرند.

*ما بازیکنی داریم که شاید اگر اسمش را بگویم ناراحت شود ولی بالای 1.5 میلیارد از استقلال پول گرفته ولی از سوی دیگر بازیکنی در تیممان هست که به من زنگ زده و 100هزار تومان قرض خواسته است. آیا مردم این چیزها را می‌دانند؟

*خدا را شکر یک عده از مردم فوتبال را می‌فهمند ولی همان‌هایی که نمی‌دانند جریان چیست باید قبول کنند که اگر ما امروز در این تیم هستیم غیرت داشتیم. یکسری تیم‌ها پول نداشتند و تمرین نکردند ولی ما ماندیم و تمرین کردیم چون هم استقلال را دوست داشتیم و هم آبروی خودمان را. حالا شما بگویید آیا این درست است که یک بازیکن 1.5 میلیارد بگیرد و یک بازیکن دیگر به دنبال 100هزار تومان پول دستی باشد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها