باشگاه ابومسلم خطاب به شورای شهر نامه نوشت؛

ابومسلم به اندازه گل و گیاه ارزش دارد!

کد خبر: ۶۵۱۷۴۲
ابومسلم به اندازه گل و گیاه ارزش دارد!

مدیر ساماندهی امور باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان در نامه‌ای خطاب به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از آن‌ها درخواست کمک کرد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان، «سید مجتبی علوی» مسئول ساماندهی امور ابومسلم در این بیانیه بر لزوم همکاری هرچه سریع‌تر اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد جهت باقی ماندن ابومسلم در لیگ دسته اول تاکید کرده است. متن این نامه به این شرح است؛

ریاست محترم شورا و اعضای محترم شورای شهر مقدس مشهد

با سلام؛

احتراماً پیرو مکاتبات و مذاکرات متعدد در خصوص سرنوشت نامشخص و بحرانی تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان به استحضار می‌رساند این تیم فوتبال ریشه‌دار با قدمتی 60ساله به‌عنوان نگین و پیشانی ورزش استان اکنون درآستانه انحلال و فروپاشی و سقوط می‌باشد. لذا با توجه به چند مسابقه باقی مانده اعضای تیم به‌علت عدم پرداخت حق و حقوق اندک خود متاسفانه به همراه کادرفنی خداحافظی و دیگر حاضر به رقابت نیستند. لذا این سرمایه اجتماعی و مطالبه حقیقی مردم و سهمیه استان بخاطر ندانم‌کاری عده‌ای غیربومی که هیچ علاقه‌ای به سرنوشت آن نداشته‌اند، به این روز فلاکت‌بار دچار شده است.

از آن‌جایی که شورای معزز شهر، وکیل مدافع حقوق شهروندی و مطالبات مردم عزیز و شریف شهر مقدس مشهد بحساب می آید به اطلاع می رسد چنانچه در طول این هفته اقدامی مبنی بر کمک مالی صورت نپذیرد این عامل غرور، تعصب و شادی عمومی خراسان با نیم‌قرن سابقه خوشنامی و الگو اصلی جوانان به سمت ورزش از بین خواهد رفت که مرثیه سرایی و آه و افسوس هیچ‌گونه ثمری برای احیاء آن ندارد.

اکنون که هیات فوتبال خراسان به اهتمام مدیرکل محترم ورزش و جوانان از وظیفه ناخواسته حمایت کردند و از هیچ کوششی دریغ نورزیدند، اما مشکلات و مسائل مالی آنقدر زیاد است که دیگر قادر به تامین آن نیستند و دست استمداد و همیاری خود به سوی شما عزیزان دراز می‌کنیم. باشد این مرقومه بتواند در جهت تصمیم مقتضی شهرداری مشهد مفید فایده گردد تا مشهد همچون 60شهرداری کوچک و بزرگ کشور به سمت ورزش قهرمانی سوق دهد تا نسل جوان از پشتوانه شهری خود ببالند.

ریاست محترم شورا؛ والله این تیم، نیمی از بار ناهنجاری‌های جامعه را بر دوش خود حمل می‌کند و باعث رونق و شور و شادی جامعه می‌شود، اگر قدری توجه جدی به آن جلب شود خواهید دید که این سرمایه عظیم اجتماعی در آستانه سال نو به اندازه همان گل و گیاه و درخت که در معابر عمومی کاشته می‌شود ارزش دارد. لذا تا دیر نشده، سریعاً با اقدامی انقلابی رفع بحران کنید. تا شاهد ناکامی و سقوط آن نباشیم. درود مردم خداجو و شریف و مجاور علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) بدرقه نیک‌اندیشی و تلاش شمایان در ادامه خدمت به مردم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها