خبر بد برای استقلالی ها

آندو رفت تا جام جهانی!

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نمی‌توان نتایج جام جهانی را پیش‌بینی کرد و فقط امیدوارم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم.
کد خبر: ۶۵۱۳۷۰
نکونام: نمی‌توان نتایج جام جهانی را پیش‌بینی کرد

سایت جام جم ورزشی - جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران با کویت درخصوص اینکه دیدارهای پیش روی تیم ملی چقدر می‌تواند به هماهنگ شدن ملی‌پوشان کمک کند، اظهار داشت:‌ بازی‌های تدارکاتی فرصت خوبی به ما خواهد داد تا به هماهنگی برسیم. اکنون فقط باید برای حضور در جام جهانی تمرکز کنیم، چون ما به جام ملت‌های آسیا و چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

وی در ادامه افزود: هر دیداری که پیش رو داریم می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا برای رقابت‌های جام جهانی آماده شویم و بازی‌های پیش روی تیم ملی فرصت خوبی را برای ما رقم می‌زند تا در جام جهانی سربلند باشیم. درباره نتایج جام جهانی از حالا نمی‌توان حرفی زد و فقط امیدوارم بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی را رقم بزنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص مصدومیت آندرانیک تیموریان عنوان کرد: همه ما به خاطر اتفاقی که برای آندو افتاده متاسفیم. آندو هم بازیکن خوبی است و هم دوست خوب. اما ما باید به خاطر شرایطی که داریم به تیم فکر کنیم و بازیکنان جایگزین او هم باید به خوبی جای تیموریان را پُر کنند. تیموریان برای هر تیمی که بازی کرده مثمرثمر بوده و من دعا می‌کنم هر چه سریع‌تر به میادین بازگردد.

نکونام در خصوص وضعیت تیم ملی هم تصریح کرد: باید ببینیم که با چه تیم‌هایی بازی دوستانه انجام می‌دهیم. اگر ما با گینه بازی می‌کنیم به خاطر این است که نمی‌توانیم با خود نیجریه بازی دوستانه برگزار کنیم و برای همین با تیمی باید بازی کنیم که شبیه نیجریه باشد. امیدوارم بازی‌های دوستانه‌ای که انجام آن قطعی شده است برای ما خوب باشد.

وی در خصوص اینکه با توجه به برگزاری اردوهای بلندمدت آیا شرایط به این صورت خواهد بود که ایران به دور دوم جام جهانی راه پیدا کند، عنوان کرد: اگر اینگونه بود از پارسال اردو برگزار می‌کردیم ولی ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی راه پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: خدا را شکر در این مدت حمایت‌های خوبی از سوی مردم از همان روز صعود به جام جهانی همراه ما بوده است و هر چه به زمان آغاز بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم این موضوع از طریق مردم و رسانه‌ها بیشتر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها