آقای خاص از پیروزی بر تیم اشکان دژاگه می گوید

مورینیو: برای قهرمانی کار زیاد داریم

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم چلسی موفق شد میزبان خود فولام را سه بر یک شکست بدهد، تیمی که اشکان دژاگه را در اختیار دارد.
کد خبر: ۶۵۱۳۱۲
مورینیو: برای قهرمانی کار زیاد داریم

سایت جام جم ورزشی - خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در کنفرانس خبری پس از دیدار گفت: شورله(بازیکن آلمانی چلسی) خیلی با چلسی هماهنگ شده است. او د ر این دیدار توفانی به پا کرد و سه گل زد. او مطمئنا در دیدارهای بعدی هم می تواند همین کیفیت را به نمایش بگذارد.

مورینیو درباره عملکرد چلسی گفت: چلسی نیمه نخست بد بود اما برعکس در نیمه دوم عالی ظاهر شد. اکنون چهار امتیاز بیش از آرسنال داریم که از این موضوع خوشحالم. منچسترسیتی دو بازی کمتر از ما انجام داده و اگر هر دو را با پیروزی پشت سر بگذارد می‌تواند جای ما در صدر را بگیرد. از نظر من، چلسی صدرنشین لیگ نیست. ما به خاطر شرایط موجود در صدر قرار گرفته‌ایم. هر چه هست ما برای اینکه به قهرمانی برسیم کار زیادی داریم.

آندره شورله در دقیقه‌های 52، 65 و 69 موفق به گلزنی برای چلسی شد و تنها گل فولام را نیز جانی هایتینگا در دقیقه 74 وارد دروازه میهمان کرد. بدین ترتیب چلسی با 63 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و فولام هم با همان 21 امتیاز در رتبه بیستم باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها